Kur slypi sėkmės paslaptis? Moteris sako, kad ji siekia darbus atlikti kokybiškai, stengiasi išlikti kukli ir gyventi balanse.

„Visą laiką sakiau, ir dabar sakau, kad nereikia manęs vadinti dizainere, nes, man atrodo, tai per skambus žodis, kuris neatitinka realybės. Esu savamokslis žmogus, kuris tiesiog norėjo išmokti siūti ir iš viso to savo pomėgio padarė sau verslą, susikūrė sau darbo vietą. Man atrodo, kad vadinti save dizainere būtų tiesiog nekorektiška prieš kitus žmones, kurie yra baigę mokslus. Aš negaliu tiesiog paimti ir susigalvoti, kad, pavyzdžiui, vadinkite mane kokia mokslų daktare nors realiai aš neturėčiau tam jokios kompetencijos, įgūdžių, žinių ir neturėčiau diplomo. Nors kartais žmonės dabar žiūri „na kas iš to diplomo“, bet vis dėl to jis turi labai didelį „svorį“. Aš tą kuklumą išlaikau, nes man tai pati svarbiausia savybė ir man tai gražiausia savybė, kai sugebi, moki būti savo vietoje, niekam nelipant per galvas daryti tai, ką tu, galbūt jau išmanai per 7-8 metus“, – savo sėkmės istorija pasidalijusi su LOGIN žiūrovais sako S. Nainė.

Moteris juokauja, kad save gali pristatyti, kaip lenktyninį žirgą, kuris siekia užsibrėžto tikslo, nelygindamas savęs su aplinkiniais, o dėl užsibrėžto tikslo buvo ir vis dar yra pasiruošusi daug ir kantriai dirbti.

„Kažkada sakiau, kad esu kaip žirgas, kuris dalyvauja lenktynėse, bet niekada nesidairo į šonus, nežiūri pas ką žolė žalesnė ir pas ką kas kitaip vyksta. Aš turiu savo planus, savo tikslus, turiu savo viziją, kurią matau ir stengiuosi ją siekti. Iš pradžių aš tikrai nežinojau, kaip ką daryti. Mane mokino elementariai kaip pasiūti drabužio maišą, į kurį mes galime įvilkti drabužius. Tikrai nieko nežinojau, laužiau daugybę adatų, gadinau daugybę medžiagų ir galvojau, kam čia man to reikia, bet turėjau vieną dalyką – daug kantrybės“, – dalijasi garsi išskirtinių drabužių kūrėja.

Simona prisipažįsta, kad dėl potraukio siūti ir kurti jai teko grįžti prie to, nuo ko stengėsi pabėgti.

„Aš visą laiką bėgau nuo matematikos, bet siuvime matematikos reikia labai daug. Reikia apskaičiuoti, kaip reikia viską sukirpti, kiek reikės audinio ir visa kita. Taip bėgdama nuo matematikos grįžau prie tos matematikos. Žmonėms, kurie nori išmokti siūti reikia apsišarvuoti tuo, kad, galbūt, iš pradžių neišeis. Bet jei turite pakankamai kantrybės, blogai susiūti, išardyti, ištaisyti, vėl susiūti, jei neišeis – vėl išardyti, tai jūs tada tikrai viską galite“, – drąsina siekti savo tikslų abejojančius S. Nainė.

Verslo paslaptimis, S. Nainė sako negali labai atvirai dalintis, tačiau niekada neslėpė, kad dirba ne viena, nes esant didesniam klientui ratui, viena tiesiog nesuspėtų. Kūrėja juokauja, kad net turėdama pagalbą vis dar sunkiai išgyvendina siekį viską daryti pati.

„Turiu komandą, turiu siuvėją, turiu asistentę, kuri man padeda, tiesiog fiziškai vienai tai būtų nebeįmanoma. Tiktai tokiems žmonėms – perfekcionistams, kokia esu aš, labai sudėtinga išmokti deleguoti darbus, nes tau visą laiką atrodo, kad niekas kitas geriau nepadarys negu tu pati. Iki šiol mano asistentė sako „aš niekaip nesuprantu, kaip tu viską atsimeni“. Prisimenu visus žmones. Net jei gaminio nesiuvau aš, į dėžutę jo neįdėjau arba jei aš laiško neatrašiau, bet kokiu atveju, kiekvienas užsakymas „pereina“ per mane. Aš kiekvieną žmogų žinau, kiekvieną užsakymą peržiūriu, pasižiūriu, ar jis pristatytas laiku ir taip toliau“, – atvirauja moteris.

S. Nainė neslepia, kad jos prekės ženklui ir drabužių linijos sėkmei pasitarnavo jos pačios žinomumas. Moteris sako, negalvojusi, kaip pirma išgarsėti, po to iš to sukurti verslą, tačiau taip gyvenime susiklostė, kad baigiant dainininkės karjerą ji suprato – žmonėms žinomas žmogus turi nešti kažkokią žinią, tad sukurti kažką savo yra pats tinkamiausias laikas. Muzikos pasaulyje gerai žinoma moteris sako, kad savo sėkmės receptu ji drąsiai gali įvardyti tai, kad prekės ženklą sugretino su žmogumi.

Simona Nainė

„Manau, kad kiekvienas verslas ar kiekviena veikla turi skirtingą sėkmės receptą, jeigu jis apskritai egzistuoja. Reikia jį atrasti patiems. Tu negali primesti savo kažkokių planų kitam žmogui, nes tai gali absoliučiai nepasiteisinti. Daugeliui žmonių „Nunu“ ir Simona Nainė yra kaip neatsiejamas dalykas. Ne veltui yra patentuotas dizainas su lėlyte, kuri yra labai panaši į mane. Man pavyko jį personalizuoti ir padaryti, kad tas prekės ženklas būtų labai labai arti žmogaus. Manau, kad pataikiau su šia vizija ir pasiekiau žmones“, – sako S. Nainė.

Savitu ir išskirtiniu stiliumi garsėjanti moteris atvira: jokios patarėjų komandos, kaip ir ką daryti, ji neturėjo. O viską, ką kuria, dar iki drabužis pasiūlomas pirkėjams, ji ištestuoja pati.

„Neturėjau jokios profesionalų patarimų komandos, nesikreipiau į niekur, kur kas man pasakytų, ką ir kaip reikia daryti. Ir labai džiaugiuosi, kad už tai, ką turiu dabar – neturiu niekam už tai lankstytis ir dėkoti. Jei vieną dieną tai baigsis, aš būsiu labai laiminga, kad aš kurį tai momentą turėjau neįtikėtiną sėkmę savo veikloje, kuri man labai patinka. Iškart žinojau, kad „Nunu“ prekės ženklą, kai dar nė nežinojau, kaip jis vadinsis, pirmiausia aš jį turiu pajausti. Pavyzdžiui, kaip gimsta drabužiai? Aš apsirengiu, ir, kaip sako liaudiškai – arba „lipo“, arba ne. Čia irgi, galbūt, yra tas perfekcionizmas, galbūt nemokėjimas deleguoti darbų. Man atrodo, kad niekas geriau jų pradžioje nepajaučia, nei aš. Prieš išleidžiant aš juos nešioju, skalbiu, testuoju, sugalvoju visą įvaizdį, kaip jis turi atrodyti, su kuo galėtų būti derinamas, kada jį būtų galima nešioti. Kadangi tai yra mano „mini kūdikiai“ kiekvienas tas drabužis, tai aš iš noriu pristatyti. Plius aš per fotosesiją užtrunku mažai laiko, nes net žinau, iš kurios pusės tas drabužis geriau atrodo“, – apie drabužio kelią iki pardavimo pasakoja S. Nainė.

Moteris sako, kad ji versle nesivadovauja tik finansine puse. Anot LOGIN pranešėjos, norint veikti versle, reikia suvokti, kad būna ir sėkmių, ir prastesnių periodų. S. Nainė atvira: buvo akimirkų, kai norėjosi savo sukurtą prekės ženklą perleisti į kitas rankas.

Nuotrauka: https://ifoto.delfi.lt/picture/9526563/

„Svarbiausias tikslas išgyventi balanse. Kada tau sekasi gerai, tada išlieki balanse, kai nesiseka, vis tiek stovi stabiliai ir priimi visas situacijas sąmoningai suvokdamas. Mano „Nunu“ iš pat pradžių „išvažiavo“ labai sėkmingai, jei kalbam ir apie finansinę pusę. Per septynerius metus esu turėjusi tokių situacijų, kai esu pasiūliusi žmonėms – gal jūs norite nupirkti „Nunu“, nes buvau pervargusi. Mūsų fizinis kūnas gali kartais pailsėti, bet mūsų psichologinė būsena būna išdraskyta ir tu nieko nebegali padaryt, nes tu nori būti ir šlavėja, ir siuvėja, ir kūrėja ir visa kita, ir supranti, kad tiesiog nebegali visur persiplėšt, ir visų pasaulio pinigų neuždirbsi, ir visiems geras nebūsi. Tada reikia perkratyti savo galvą, reikia įsigilinti į savo mintis, savo asmenybę, dar kartą nuo nulio viską susidėlioti ir tada vėl eini pirmyn“, – atveria savo išgyvenimus „Nunu“ įkūrėja.

Moteris sako, kad socialiniuose tinkluose atskiria ir tai, kas yra asmeninė emocija, o kas yra verslas. Jei ji dalijasi asmenine nuotaika – negalvoja, kaip ir ką rašyti prie nuotraukos, tiesiog ja nuoširdžiai dalijasi. Be to, S. Nainė sako siekianti neskatinti negatyvo ir nekelia aštrių diskusijų.

„Dažniausiai aš nesuku labai daug galvos apie tai, jei klausi ne apie reklamines nuotraukas, nes reklaminės nuotraukos turi tam tikrų standartų. Jei keliu iš savo gyvenimo, tikrai nežiūriu, pavyzdžiui, ar kažkam bus graži, kiek surinks patiktukų arba komentarų. Aš kaip jaučiu, taip ir keliu. Manau, blogiausias dalykas, ką žmonės nori padaryti, tai įtikti kitiem ar patikti visiems. Nes kai supranti, kad visiems neįtiksi ir nepatiksi, tau nebelieka jokios prasmės draskytis, o kai nebesidraskai, gali ir gyvent tame balanse. Nerėkimas kiekvieną kartą tai nereiškia, kad tu neturi nuomonės. Aš nuomonę turiu kiekvienu klausimu, ir labai tvirtą, bet jei mano nuomonės niekas neklausia – tai kodėl aš turiu ją kišti kitiem? Man eiti ir piktintis, ar eiti ir kažkam kažkokią neigiamą energiją duoti aš nematau tame tikslo, nes tuo įrašu, tikriausiai, nelabai ką ir pakeisiu. Bus kova su vėjo malūnais, tada atsiras dar blogesnių energijų, kurios ateis. Kai manęs paklausia mano nuomonės, aš galiu ją drąsiai pasakyti, bet kol manęs neklausia, kaip sako „yra labai geras menas mokėti patylėti“. Tai aš šito meno mokausi“, – šypsosi garsi moteris.

Išgirskite visą pokalbį su Simona Naine LOGIN 2021 konferencijoje jau dabar Delfi Plius platformoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)