Jau ne vieną savaitę Klaipėdai dūstant nuo automobilių kamščių Smiltynės perkėloje, ir didžiausi tilto per Kuršių marias skeptikai pripažįsta, kad alternatyva keltui būtina. Šią idėją dar prieš metus iškėlusi Uosto direkcija sako, kad geriausias sprendimas – lengvų konstrukcijų estakada.
Neringos meras mano, kad tiltas į Kuršių neriją būtinas

Kilometrinėse automobilių eilėse, vykstantiems į Kuršių neriją ir atgal, po 2–3 valandas stovėti tenka ne tik savaitgaliais, bet jau ir darbo dienomis.

Į pagalbą skuba sustiprintos kelių policijos pajėgos, tačiau Smiltynės perkėlos vadovas sako, kad automobilių kamščių per metus būna vos 3–4 savaitgalius.

„Kai eilė yra tvarkoma ir nėra važiuojančių be eilės ar važiuojančių ne visai sąžiningai, tada ta eilė juda ir visi puikiai supranta, kad tai tiesiog kamštis, kokių būna ne tik prie kelto, tačiau ir autostradoje, ir miestuose“, – teigia „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Netrukus į Klaipėdą atplauks itin dideli laivai, kurių apsisukimo vieta ties naująja Smiltynės perkėla. Keltų darbą, specialistų teigimu, maždaug iki pusvalandžio gali tekti stabdyti. Uostamiesčio gatves užkimš dar daugiau automobilių.

„Savaitgalį per vieną dieną Klaipėdoje stovėjo 10 tūkst. automobilių su užvestais varikliais. Įsivaizduokime, kiek buvo sudeginta CO2 ir išmesta visokių nuodų klaipėdiečiams, nes jie laukia kelto“, – sako Neringos meras Darius Jasaitis.

Pastačius statinį per marias būtų išspręsta automobilių kamščių problema, ekologijos ir užterštumo klausimai. Naujasis aplinkos ministras yra pasisakęs prieš tiltą į Kuršių neriją.
Citata

Specialistai tvirtina, kad kuo skubiau būtina nuspręsti, ką statyti – tiltą, kuris, skaičiuojama, kainuotų apie 200 mln. litų, ar, pavyzdžiui, tunelį.

„Tunelis būtų tris kartus trumpesnis ir tris kartus pigesnis. Antra, jo eksploatacija būtų daug paprastesnė“, – teigia inžinierius statybininkas Juozas Zykus.

Anot Uosto direkcijos, geriausiai tiktų lengvų konstrukcijų estakada. Ją pastačius pietinėje miesto dalyje, automobiliams nebereikėtų važiuoti į centrą. Jos prieigose įrengus aikštelę, sumažėtų srautai į Neringą.

„Šiandien transporto srautus reguliuoja ne keltai, o mokestinė sistema. Keltai tiktai gali sukelti problemą t. y., kamščius, emisijas, arba gali nesukelti“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.

Pastačius statinį per marias būtų išspręsta automobilių kamščių problema, ekologijos ir užterštumo klausimai. Naujasis aplinkos ministras yra pasisakęs prieš tiltą į Kuršių neriją.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Žudikų ir prievartautojų gauja, kuriai pakluso ne tik kaliniai, bet ir kalėjimo prižiūrėtojai (155)

Lietuvos kalėjimų sistemoje – precedento neturintis skandalas: į nusikalstamą susivienijimą...

Henry Kissingeris apie blogiausią scenarijų dėl Trumpo: alternatyva – labai nepatraukli (139)

Praėjus dienai po Helsinkyje įvykusio JAV ir Rusijos prezidentų Donaldo Trumpo bei Vladimiro...

Neatpažįstamai pakeitė legendinę Lietuvos vietą: štai čia marozų tikrai nerasite (51)

„Marozų kurortas“ – tokia nemaloni etiketė nuo seno persekioja Palangą. Tai pastebintis...

Rusijos tyrimų komitetas iškėlė baudžiamąją bylą Lietuvos prokurorams ir teisėjams atnaujinta 12:46 (138)

Rusija reiškia nepasitenkinimą Lietuvos prokuratūra , kuri už dalyvavimą nusikalstamuose Sausio...

Daržovių kainos šoktelėjo, bet jas gali numušti lenkai (18)

Ankstyvųjų daržovių derlius, pasak augintojų buvo prastas, tačiau vėlyvasis – teikia...

Apsilankymą kai kuriuose „Swedbank“ padaliniuose reikės suderinti telefonu – kitaip nepriims (162)

Komercinis bankas „Swedbank“ nuo rugpjūčio imasi naujovių – Pakruojyje ir Zarasuose...

Andrius Užkalnis: kas atsitinka žmonėms nuo vaikų? (104)

Žinot tuos žmones, kurie, vos juos sutikus, pradeda stenėti: „tu nežinai, kaip brangiai kainuoja...

Įspėja saugotis: tokie meistrai renkasi vienišas moteris (36)

Darau namo renovaciją. Per pažįstamus radau gerą santechniką, bet pavardės nežinau. Jis...

Niekada nemaniau, kad būsiu viena iš tų, kuriuos vadina emigrantais (7)

Ši istorija atsiųsta konkursui „ Laimę atradau kitoje šalyje “.