Paskaičiuota, kad nutiesti 3 km ilgio dviračių taką kainuotų net 14 mln. litų arba 1 km kaina – beveik 5 mln. litų.

„Taip, tokia kaina numatyta parengtame techniniame projekte. Jis toks brangus, nes numatoma ne šalia gatvės nutiesti dviračių taką, bet rekonstruoti visą Karklės kelią, iškelti ir pakloti naujas požemines komunikacijas, kelią praplatinti, o tame praplatinime ir būtų nutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas“, - aiškino Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius.

Šiuo metu važiuojant puiku dviračių taku iš Klaipėdos į Palangą, jis pasibaigia ties Karklės keliu. Apie 3 km dviratininkai privalo važiuoti sykiu su automobiliais jiems skirtu keliu, o tada vėl pasukti į specialų dviračių taką ir taip patogiai pasiekti Palangą.

„Tas dviračių takas yra viso regiono pasididžiavimas, o ruožas ties Karkle gadina visą vaizdą. Negana to, juk tik žingsnis iki nelaimės. Vasarą, kai važinėja daug dviratininkų ir daug automobilių, bet kada gali įvykti skaudi nelaimė. Todėl ties Karkle turi atsirasti padorus dviračių kelias ir kuo greičiau“, - tvirtino Karkės seniūnaitė Rasa Bučienė.

Tačiau niekas negali pasakyti, kada bus imtąsi rekonstrukcijos, nors jos darbams jau suteiktas ir statybų leidimas.

„Projektas tikrai reikalingas, bet ir pinigų reikia labai daug. Jei jų skirtume iš mūsų biudžeto eilutės eismo saugumui gerinti, tai būtų trečdalis viso šio biudžeto, kurį reikia išskirstyti visai Lietuvai. Todėl reikia laukti geresnių laikų. Į kitų metų biudžetą šis projektas – nutiesti dviračių taką ties Karkle – nėra įtrauktas“, - teigė P. Tekorius.

Bėda ir ta, kad 7 mln. projektui skirtų Lietuvos automobilių kelių direkcija, o kitą pusę sumos turėtų pridėti Klaipėdos rajono savivaldybė.

„Tai neįmanoma. Mes per metus gatvių priežiūrai, remontui, atnaujinimui gauname apie 3 mln. litų. Vadinasi, jei skirtume pinigų dviračių tako ruožui tie Karkle nutiesti, beveik trejus metus neliktų nė lito kitiems projektams, gatvėms“, - teigė Klaipėdos rajono savivaldybės atstovai.

Kol neišsprendžiama šį problema, galvą kelią ir Kretingos rajono savivaldybė. Ji rengia paraišką, kad būtų nutiestas dviračių takas palei magistralinį kelią Palanga-Kretinga.

Esą toks dviračių takas būtų patogus ir gyventojams, ir turistams, kurie galėtų atvykti iš kurorto į Kretingą apžiūrėti joje esančių lankomų objektų.

Tokio dviračių tako ilgis būtų apie 12 km, tačiau dar niekas nesiėmė skaičiuoti, kiek galėtų kainuoti jo statybos darbai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (197)