Teikia ir pažintį, ir geras emocijas

„Tai visiškai nuostabi patirtis ir naujas būdas tyrinėti meną. Technologijos, projekcijos, dirbtinis intelektas – tai inovatyvūs sprendiniai mene. Neabejoju, kad tokia patyriminė pažintis su menu gali patraukti ir tuos žmones, kurie šiaip jam yra gana abejingi.

Tai gali praversti ir ateities pamokoms: užsidedi virtualius akinius ir tau pats Čiurlionis su savo žmona pasakoja, kas jis yra. Na o kai šią pažintį lydi ir muzikinis kūrinys, sužavėti lieka ir vaikai, ir suaugusieji“, – sako L. Verpetinskas.

Įspūdis toks didelis, kad kai kurie žmonės grįžta dar ne kartą.

„Noriu sukurti erdvę, kur žmogus iš realaus pasaulio gali ateiti į virtualų pasaulį ir gerai praleisti laiką. Žmogus nuolat susiduria su stresu, blogomis emocijomis, tad sakome: ateikite, pabūkite, turėkite gerą laiką ir grįžkite atgal“, – svarsto verslininkas.

Ateityje bendrovės vadovas į virtualią erdvę norėtų perkelti ne tik Čiurlionio, bet ir kitų menininkų kūrybą.

Lukas Verpetinskas

Laukia ambicingi metai

Tačiau kol kas L. Verpetinskas su komanda ruošiasi kitiems metams. O jie yra gana svarbūs, mat sukanka 150 metų, kai gimė M. K. Čiurlionis ir įmonė norėjo tai ypatingai pažymėti – 2025 metais numatyta suorganizuoti per 80 renginių. Dabar tiek įmonė suskaičiavo per trejus metus.

„Planuoju, kad ekipažai kasdien vyktų į mokyklas, kad kiekvieną savaitgalį lankytųsi skirtinguose Lietuvos miesteliuose. Mano misija – kad apie mūsų projektą sužinotų kiekvienas, o galbūt 20 procentų žmonių ir pamatytų. Jei pusę milijono žmonių pamatys projektą, tikslas bus pasiektas“, – sako L. Verpetinskas.

Tačiau viena yra parodyti projektą lietuviams, kita – su Čiurlioniu ir jo kūryba supažindinti užsieniečius, atvykstančius į Lietuvą. „Išvydę projektą „Angelų takais“ užsieniečiai, stebisi, kodėl jie tokio neturi savo šalyje. Todėl dar vienas ambicingas tikslas – projektą nuvežti į užsienį.

„O tai didelis iššūkis. Norėdami per metus surengti 85 renginius turime paaugti 2–2,5 karto. O tai reiškia daugiau darbuotojų, daugiau įrangos, viso techninio personalo. Mes jau trečią mėnesį tai darome ir dar liko keli mėnesiai iki numatyto starto. Labiausiai bijau, kad taip greitai augdami neapvirstume ant posūkio, tačiau trijų metų patirtis, tikiu, padės susistyguoti“, – sako.

Virtuali realybė

Virtuali realybė taps kiekvieno kasdienybe

Prakalbus apie tai, kas šiame versle sunku, verslininkas neslepia, kad tai slypi pačioje virtualios realybės industrijoje.

„Ji yra daug žadanti, bet nenuosekli – kažkiek pasivysto, tada apstoja, po to – vėl šuolis. Čia turime didžiausią riziką, nes nežinome, kaip pati industrija vystysis. Tarkime, kitame versle, kuris veikia ilgus metus, žinai, kad jį veikia tavo paties geresnis darbas, efektyvumas. O kai mes esame visiškai priklausomi nuo kitų sprendinių, nuo pačios technologijos, yra rizikinga“, – neslepia verslininkas.

Vis tik galima spėti, kad ilgainiui virtuali realybė taps kiekvieno kasdienybe.

„Jei taip nutiks, aš būsiu pats turtingiausias. Jei visi turės virtualios realybės akinius, o mes kursime inovatyvius sprendimus, kuriuos visi vartos, būsime antrasis Netflix. Neabejoju, kad po kažkiek laiko visi turės virtualios realybės akinius, taigi, tai yra milžiniškas kiekis potencialo, kuriuo mes galėsime pasinaudoti“, – apie tai, kaip verslas galėtų keistis ateityje, svarstė verslininkas.

„Verslo akademijoje“ pabendravus su mentoriumi Verpetinskui kilo mintis, kad verslas gali turėti ne vieną veiklą. Tarkime, sukurti prekinį ženklą, kuris rūpintųsi technologijomis švietimo sistemoje ir teiktų naudą moksleiviams bei studentams. Tarkime, virtualios realybės akiniai galėtų padėti mokantis geografijos, istorijos ir kitų dalykų. Mokyklos neturi naujų technologijų, tad čia, svarsto verslininkas, reikia verslo pagalbos.

„Mes galime daryti tokius sprendimus ne tik Lietuvai – visam pasauliui. Po teisybei, nežinau, kur ši kelionė su virtualia realybe nuves, bet ateitis mūsų laukia labai įdomi“, – sako.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją