Nuspręsti, kas dalyvaus projekte, gali ne tik komisija. Visi norintys portale „Delfi" nuo gruodžio 12 d. bus kviečiami balsuoti už labiausiai patikusius kandidatus, o 3 didžiausio žmonių palaikymo sulaukę verslai užsitikrins vietą Smulkaus verslo akademijos dalyvių sąraše.

Kiekvienam verslininkui bus paskirtas mentorius, kuris dalysis savo sukaupta patirtimi ir praktinėmis įžvalgomis valdant ir vystant verslą. Projekto metu dalyviai taip pat turės galimybę pasisemti žinių iš tokių žinomų įmonių kaip „IKEA", „Bolt", „Tesonet", „Rimi", „Omniva", „Omnised", „Deeper" ir inovacijų laboratorijos „Future Leadership" atstovų.

Pernai pirmą kartą organizuotos „Kiekvienas gali" akademijos atgarsiai parodė, kad tokia iniciatyva smulkiesiems šalies verslininkams yra aktuali ir reikalinga. Ankstesni dalyviai beveik vienbalsiai teigė, kad Akademija padėjo geriau suprasti, kaip efektyviai pertvarkyti visus verslo procesus – nuo finansų iki darbų pasiskirstymo – ir siekti geresnių rezultatų.

Svarbiausia – kruopštus planavimas

Pirmosios „Kiekvienas gali" akademijos absolventas ir įmonės „Puoškis lietuviškai" savininkas Karolis Valiukevičius prisipažįsta, kad dalyvavimas projekte padėjo suprasti finansų planavimo reikšmę.

„Susidėliojus kasmėnesines išlaidas metams į priekį pagerėjo pinigų srautų planavimas. Tai leido daryti pirkimus į priekį ir gerokai paspartino produktų išsiuntimą klientams. Panašu, kad detalus planas ir didelių tikslų išskaidymas į smulkesnius padės 2022 metų apyvartą padidinti 40–50 proc. nepadidinus pagrindinių išlaidų", – džiaugiasi verslininkas.

Swedbank

Dėmesys komandai grįžta su kaupu

„Kosmetikos laboratorijos" direktorė Rūta Gvazdaitienė pastebi, kad po Akademijos ėmė kitaip žiūrėti į verslo organizavimo procesus. Pradėjus daugiau dirbti su darbuotojais įmonės viduje, jų našumas ir rezultatai išaugo – pardavimai pakilo 17 proc.

Jai pritartų ir kita akademijos dalyvė Marta Paliukienė, grožio studijos šeimai „Cozy Cuts & Beauty" direktorė. Pasak verslininkės, komandoje sustiprinus lyderystę jau beveik metus kolektyvas išlieka stabilus ir 100 proc. darbuotojų teigia, kad yra patenkinti atmosfera darbe.

„Struktūruoti rinkodaros veiksmai ir patobulinta socialinių tinklų komunikacijos strategija leido geriau pažinti savo klientą ir jo poreikius, o sustiprinta lyderystė komandoje užtikrina stabilumą, todėl kryptingai galime siekti užsibrėžtų tikslų. Visi šie veiksmai lėmė tai, kad vidutinę metinę apyvartą padidinome net 35 proc.", – pasakoja grožio studijos šeimai „Cozy Cuts & Beauty" direktorė.

Augimą skatina darbų pasiskirstymas

Akademija „Kiekvienas gali" buvusiems dalyviams taip pat padėjo suprasti darbų delegavimo reikšmę. Juvelyrikos namų „v2o" įkūrėja Viktorija Orkinė teigia, kad svarbiausia pamoka, kurią išmoko projekte – einamuosius darbus deleguoti komandai ir imtis tų užduočių, kurios prisidėtų prie strateginio įmonės augimo. Jau matomi pirmieji įgyvendinti planai – atnaujinta elektroninė svetainė ir atidaryta nauja juvelyrikos galerija Paupyje.

Verslo augimo nepabijojo ir įmonės „Florika" įkūrėjas Tomas Černauskas. Pasak jo, iš mentoriaus įgytos žinios padėjo atsikratyti ydingo požiūrio į darbų planavimą ir pasiskirstymą.

„Akademijos metu išmokome optimizuoti vidinius veikos procesus, susikoncentravau į įmonės valdymą, o ne pašalinius darbus, todėl atsirado papildomų resursų įmonės augimui – išplėtėme komandą", – patirtimi dalijasi verslininkas.

Šių metų smulkaus verslo akademijos „Kiekvienas gali" dalyvius kviečiame rinkti portale „Delfi" nuo gruodžio 12 dienos.

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Smulkaus verslo akademija“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją