Meilė spurgoms vos per dvejus metus išaugo į 6 „M Donuts“ parduotuves Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose, kur vilniečiai ir kauniečiai spurgų įsigyti gali ir iš mobilių autobusiukų, rašoma įmonės išplatintame pranešime spaudai.

Verslo idėja gimė iš pomėgio

M. Vokietaitį, žinomą DJ Mantini vardu, pramogų pasaulį iškeisti į nedidelį, bet nuosavą verslą, kaip teigia jis ptas, paskatino meilė spurgoms.

„Per savo didžėjaus karjerą turėjau galimybę nemažai keliauti po užsienio šalis. Grodamas užsienyje visada ragaudavau spurgų, kurias dar nuo mažens labai mėgau. Vieno turo metu, keliaujant po JAV, padedant amerikiečiams draugams nemažai sužinojau apie spurgų verslą, o svarbiausia – parsivežiau klasikinį skaniausių spurgų receptą.

Neužilgo kartu su žmona pradėjome planuoti šeimos spurgų verslą, o 2014-ųjų pavasarį atidarėme pirmąją amerikietiškų spurgų parduotuvėlę Vilniuje“, – verslo pradžios istorija dalijosi M. Vokietaitis.

Pašnekovas pasakoja, jog savo verslui pasirinko kurti mažąją bendriją. Anot M. Vokietaičio, pačioje verslo pradžioje labai pasitarnavo ir gauta paskola su „Invega“ garantija ir subsidija palūkanoms.

Pradėję nuo vienos spurgų parduotuvės Vilniuje, kurioje dirbo vos 3 darbuotojai, šiandien verslininkai jau gali pasigirti šešiomis prekybos vietomis Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose, o darbuotojų kiekis šiuo metu išaugęs iki 20 žmonių, rašoma pranešime.

"M DONUTS"

Didžiausias iššūkis – verslo vieta

Visa galva ir širdimi į šeimos verslą pasinėręs Mantas pasakojo, kad didžiausias iššūkis, su kuriuo teko susidurti verslo pradžioje buvo tinkamų patalpų paieška. Rengdami verslo planą Mantas su žmona tikėjosi, kad pirmąją amerikietiškų spurgų parduotuvę jie atidarys Vilniaus stoties rajone, kuris pastaraisiais metais labai atgijęs, čia įsikūrę nemažai kavinių, barų.

„Pirmąją parduotuvę atidarėme sostinės Savanorių prospekte. Pamenu, tuomet daugelis stebėjosi, kodėl pasirinkome vietą „vidury niekur“. Tačiau tokį sprendimą priėmėme verčiami aplinkybių. Nors ir buvome nusižiūrėję patalpas Vilniaus centre, tačiau jų išsinuomoti mums nepavyko. Kadangi per mėnesį turėjome panaudoti lėšas patalpų nuomai, privalėjome greitai rasti naujas patalpas. Taip atsiradome Savanorių prospekte“, – apie pirmuosius sunkumus pasakojo M. Vokietaitis.

Verslo startą ne itin patrauklioje vietoje Mantas priėmė kaip iššūkį ir, kartu su žmona, pasiryžo įrodyti, kad verslo sėkmei vieta įtakos neturi. Ir nors pirmieji verslo metai buvo išties sėkmingi, tačiau Mantas pripažįsta, kad tinkama vieta prekybai – labai svarbu, o jos paieškos gali užtrukti ne vieną mėnesį.

Pasiūlė naujovę – prekybą iš autobusiuko

Planuojant verslą ir ant lapo dėliojant verslo planą, Mantui buvo labai svarbu pasiūlyti kažką naujo ir netradicinio, išsiskirti iš kitų. Taip gimė idėja amerikietiškomis spurgomis prekiauti iš autobusiuko.

„Buvome ne tik pirmieji pradėję patys gaminti ir prekiauti amerikietiškomis spurgomis, bet ir pradėję „foodtruck“ judėjimą Lietuvoje. Pasigaminome ryškiaspalvį autobusiuką, būdami mobilūs norėjome suteikti galimybę mūsų klientams spurgų įsigyti ten, kur jiems patogiausia. Tačiau čia susidūrėme su iššūkiais. Pasirodė, kad Lietuvoje važinėti ir pardavinėti spurgas, kaip užsienyje ledus – negalima“, – pasakojo verslininkas.

Kaiop DELFI jau rašė anksčiau, verslininko užsimojusio iš autobusiuko prekiauti spurgomis, iniciatyva Vilniaus mieste buvo pakeista prekybos iš mobilių įrenginių tvarka ir nuo šiol verslininkai gali važinėti po sostinės rajonus bei prekiauti savo siūlomu maistu.

Spurgos po eurą

Šiuo metu spurgų parduotuvėse prekiaujama 19 skirtingų rūšių spurgomis, kurių receptus, kaip teigia M. Vokietaitis, sukūrė patys šeimininkai. Anot verslininko, kasdien parduotuvėse gaminamos tik šviežios spurgos, kuriomis antrą dieną, tikina jis, niekada neprekiaujama.

„Niekada neparduodame spurgų antrą dieną, kasdien anksti ryte kepame naujas. Jei nepavyksta per dieną parduoti visų spurgų, jas skiriame labdarai – atiduodame vaikų globos namams, organizacijai „Caritas“. Šeimos versle apie didelį pelną negalvojame. Mums svarbiausia galutinis tikslas – kad mūsų spurgos būtų geriausios“, – teigė M. Vokietaitis.

Pasak Manto, pagaminti kokybišką ir šviežią produktą yra labai brangu, tačiau jis džiaugiasi, kad pavyko rasti geriausią kokybės ir kainos santykį. Visų skonių spurgas šiuo metu verslininkai pardavinėja po eurą.

Planuose – verslo plėtra

Vos per pora metų išgyvenęs verslo pakilimus ir nuosmukius, pasimokęs iš savo klaidų, šiandien Mantas drąsiai kalba planus plėsti verslą.

„Dar šią vasarą planuojame pristatyti naujovių Lietuvoje, taip pat mūsų planuose yra atidaryti ir kavinukę Vilniaus centre. Norime plėstis ir Šiauliuose – neužilgo šiame mieste pradėsime prekybą iš autobusiuko, tad tikiuosi, kad mūsų šeimos verslas ir toliau sėkmingai vystysis“, – ateities planais dalijosi M. Vokietaitis.

Pradedantiems ar dar tik galvojantiems apie savo verslą, Mantas linki būti originaliems ir nebijoti priimti iššūkius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (131)