Kaune esanti kebabinė Helovino proga nustebino savo klientus nestandartiniu sprendimu – siūlo paragauti dar nematytus juodos spalvos kebabus.
Juodi kebabai
© Įmonės nuotr.

„Visi švenčia Heloviną, tuo pačiu ir įmonė nori prisidėti prie to jaunimo, kad jiems būtų įdomiau, kad jiems būtų kažkokia šventė atėjus pas mus valgyti. Visiems labai įdomu. Visi pakankamai sužavėti, labai nustebę“, – sako juodais kebabais prekiaujančios įmonės „Liuks kebabai“ direktorė Jolita Tamaliūnienė.

Pasak pašnekovės, juodi kebabai niekuo nesiskiria nuo įprastų, tiesiog yra pritaikyti specialiai progai, o ir kaina jų tokia pat kaip tradicinių – mažas kebabas kainuoja 2,10 eur., o didelis – 2,70 eur. Tačiau atskleisti, kaip jie gaminami nepanoro, nes tai – komercinė paslaptis.

„Mes dedam natūralius priedus, bet nenorėtume sakyti tos tešlos recepto, nes konkurentai negailestingi. Bet viskas ten tikrai yra natūralu, jokių dažų, jokios chemijos nėra. Net kai valgai nieko nelieka, nedažo. Ir skonis toks pats kaip įprasto kebabo. Jokio kitokio skonio neturi“, – tikino J. Tamaliūnienė.

Juodi kebabai
Juodi kebabai
© Įmonės nuotr.

Ji sako, kad dėl netradicinio sprendimo sulaukė kažkiek naujų klientų, tačiau kiek tiksliai žmonių atvyko paragauti būtent juodų kebabų pasakyti negalėjo.

„Kas sužinojo, visi atvažiuoja būtent jų paragauti. Kas eina švęsti helovino taip pat užsuka, nes tai yra naujiena Kaune ir norime išsaugoti tą naujieną. Mes stengiamės daryti kažką naujo kiekvienai šventei“, – sako J. Tamaliūnienė.

Galėtų pritraukti pilnus lėktuvus turistų

Marketingo strategijos eksperto Lino Šimonio teigimu, juodų kebabų idėja tikrai yra įdomi, tačiau prekiaujant jais tik per Heloviną didelės naudos tikėtis nereikėtų.

„Reikia labai aiškiai atskirti du dalykus. Pirma – strategija. Tai yra strateginiai sprendimai, kurie atsako į klausimą, kodėl pirkti pas mus, o ne pas konkurentus. Tai yra išskirtinumas, motyvas pirkti. Visos sėkmingos įmonės turi tinkamą ir aiškią savo strategiją ir žmonės dėl to pas juos ateina.

Strategiją reikia skirti nuo taktikos, kaip mes ją įgyvendiname. Visas prisitaikymas prie Helovino ir panašių švenčių jau yra taktiniai dalykai, kurie idealiai atlikti sutampa su strategija. Jeigu šitos kebabinės strategija yra išskirtinumas – juodi kebabai, jie jais garsėja Lietuvoje ir už jos ribų, tai jų surišimas su Helovinu yra puikus, dar kartą primena apie save ir tai yra ilgalaikės sėkmės įtvirtinamas. Jeigu to nėra, kebabai tokie kaip visur ir tai yra kažkoks laikinas sugalvojimas, tai efektas ir bus laikinas“, – sprendimą komentuoja L. Šimonis.

Linas Šimonis
Linas Šimonis
© Asmeninio archyvo nuotr.

Kadangi juodi kebabai siūlomi tik per Heloviną, net gana didelio populiarumo socialiniame tinkle „Facebook“ susilaukusi akcija įmonei ilgalaikės naudos neatneš, įsitikinęs L. Šimonis. Tačiau marketingo eksperto teigimu, tokį sprendimą jie galėtų išnaudoti ne tik per Heloviną.

„Kartais taip įvyksta, kad kažkokie taktiniai dalykai, kaip, pavyzdžiui, juodi kebabai, būna tiek geri, kad jie virsta įmonės strategija ir jie virsta tuo išskirtinumu, ilgalaikiu motyvu pirkti. Tokiu atveju gali būti, kad ši kebabinė atsitiktinai surado savo išskirtinumą, surado savo strategiją ir galbūt po kelių metų skris lėktuvai pilni turistų, kurie bus užsirezervavę vietas šitoje kebabinėje ir jie dės į „Facebook“, savo puslapiuose ir visur kitur įspūdžius iš kebabinės, kuri pardavinės juodus kebabus.

Man ta juodų kebabų idėja atrodo verta dėmesio, aš ją labai rimtai svarstyčiau, ar nevertėtų to paversti ilgalaike strategija. Nes tai yra tas išskirtinumas. Užsimaniau kebabų ir galvoju, kur man važiuoti. Va – jie duoda juodus. Manau, čia gali būti tas arkliukas, ant kurio gali gimti rimtas, didžiulis, pelningas kebabinių tinklas“, – svarsto L. Šimonis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Lietuvą šmeižę rusai atsidūrė JAV prokurorų akiratyje: kas jie tokie? (100)

Virėjas-milijonierius, vertėjai-programišiai, psichologai ir šimtai išgalvotų profilių,...

Vokiečių televizija nuvažiavo pas DELFI aprašytą vergvaldį prokuratūra pradėjo tyrimą (18)

Vergiškomis darbo ir gyvenimo sąlygomis kaltinamas Vokietijos verslininkas Igoris Boreicha...

Lietuva buvo ant gripo pandemijos slenksčio – daliai žmonių komplikacijų išvengti nepavyks (120)

Nors Lietuvoje bendras sergamumas grip u ir peršalimo ligomis pagaliau pradėjo mažėti,...

Prastos naujienos: vaiko pinigų kai kuriems teks laukti iki pavasario (245)

Dėl informacinės sistemos trikdžių, darbuotojų gretas išretinusių ligų ir kai kurių tėvų...

Orai: atšals taip, kad maža nepasirodys (34)

Nors kalendorinės žiemos liko ne tiek ir daug, panašu, kad ji prieš iškeliaudama parodys visą...

Salma Hayek blondine išbuvo vos vieną dieną: įvertinkite kardinalius jos pokyčius (2)

Savaitgalį Salma Hayek gerbėjus nustebino socialiniame tinkle " Instagram " paviešinusi...

Po paskutinių Čeponio „perlų“ – pastaba iš kolegos: kam peiliu į nugarą durti triuškinamos ekipos gerbėjams? (73)

Karaliaus Mindaugo taurės finale Kauno „Žalgiris“ nepaliko vilčių Vilniaus „Lietuvos...

Lietuvio užfiksuoti vaizdai apie jo patirtis egzotiškuose kraštuose privers susigėsti (122)

Verslininkas bei keliautojas Jokūbas Laukaitis , nuolat keliaujantis po egzotiškiausius pasaulio...

Bumblauskas pažėrė kritikos mokytojams: priėjome iki kažkokio akligatvio (220)

Istorikas Alfredas Bumblauskas pažėrė kritikos istorijos mokytojams ir šio dalyko ugdymo...

Su 13 metų vyresniu sportininku laimę atradusi Karolina Liukaitytė prakalbo apie vestuves (248)

Su verslininku Arnu Jurskiu skirtingais keliais pasukusi orų pranešėja Karolina Liukaitytė...