Kaune esanti kebabinė Helovino proga nustebino savo klientus nestandartiniu sprendimu – siūlo paragauti dar nematytus juodos spalvos kebabus.
Juodi kebabai
© Įmonės nuotr.

„Visi švenčia Heloviną, tuo pačiu ir įmonė nori prisidėti prie to jaunimo, kad jiems būtų įdomiau, kad jiems būtų kažkokia šventė atėjus pas mus valgyti. Visiems labai įdomu. Visi pakankamai sužavėti, labai nustebę“, – sako juodais kebabais prekiaujančios įmonės „Liuks kebabai“ direktorė Jolita Tamaliūnienė.

Pasak pašnekovės, juodi kebabai niekuo nesiskiria nuo įprastų, tiesiog yra pritaikyti specialiai progai, o ir kaina jų tokia pat kaip tradicinių – mažas kebabas kainuoja 2,10 eur., o didelis – 2,70 eur. Tačiau atskleisti, kaip jie gaminami nepanoro, nes tai – komercinė paslaptis.

„Mes dedam natūralius priedus, bet nenorėtume sakyti tos tešlos recepto, nes konkurentai negailestingi. Bet viskas ten tikrai yra natūralu, jokių dažų, jokios chemijos nėra. Net kai valgai nieko nelieka, nedažo. Ir skonis toks pats kaip įprasto kebabo. Jokio kitokio skonio neturi“, – tikino J. Tamaliūnienė.

Juodi kebabai
Juodi kebabai
© Įmonės nuotr.

Ji sako, kad dėl netradicinio sprendimo sulaukė kažkiek naujų klientų, tačiau kiek tiksliai žmonių atvyko paragauti būtent juodų kebabų pasakyti negalėjo.

„Kas sužinojo, visi atvažiuoja būtent jų paragauti. Kas eina švęsti helovino taip pat užsuka, nes tai yra naujiena Kaune ir norime išsaugoti tą naujieną. Mes stengiamės daryti kažką naujo kiekvienai šventei“, – sako J. Tamaliūnienė.

Galėtų pritraukti pilnus lėktuvus turistų

Marketingo strategijos eksperto Lino Šimonio teigimu, juodų kebabų idėja tikrai yra įdomi, tačiau prekiaujant jais tik per Heloviną didelės naudos tikėtis nereikėtų.

„Reikia labai aiškiai atskirti du dalykus. Pirma – strategija. Tai yra strateginiai sprendimai, kurie atsako į klausimą, kodėl pirkti pas mus, o ne pas konkurentus. Tai yra išskirtinumas, motyvas pirkti. Visos sėkmingos įmonės turi tinkamą ir aiškią savo strategiją ir žmonės dėl to pas juos ateina.

Strategiją reikia skirti nuo taktikos, kaip mes ją įgyvendiname. Visas prisitaikymas prie Helovino ir panašių švenčių jau yra taktiniai dalykai, kurie idealiai atlikti sutampa su strategija. Jeigu šitos kebabinės strategija yra išskirtinumas – juodi kebabai, jie jais garsėja Lietuvoje ir už jos ribų, tai jų surišimas su Helovinu yra puikus, dar kartą primena apie save ir tai yra ilgalaikės sėkmės įtvirtinamas. Jeigu to nėra, kebabai tokie kaip visur ir tai yra kažkoks laikinas sugalvojimas, tai efektas ir bus laikinas“, – sprendimą komentuoja L. Šimonis.

Linas Šimonis
Linas Šimonis
© Asmeninio archyvo nuotr.

Kadangi juodi kebabai siūlomi tik per Heloviną, net gana didelio populiarumo socialiniame tinkle „Facebook“ susilaukusi akcija įmonei ilgalaikės naudos neatneš, įsitikinęs L. Šimonis. Tačiau marketingo eksperto teigimu, tokį sprendimą jie galėtų išnaudoti ne tik per Heloviną.

„Kartais taip įvyksta, kad kažkokie taktiniai dalykai, kaip, pavyzdžiui, juodi kebabai, būna tiek geri, kad jie virsta įmonės strategija ir jie virsta tuo išskirtinumu, ilgalaikiu motyvu pirkti. Tokiu atveju gali būti, kad ši kebabinė atsitiktinai surado savo išskirtinumą, surado savo strategiją ir galbūt po kelių metų skris lėktuvai pilni turistų, kurie bus užsirezervavę vietas šitoje kebabinėje ir jie dės į „Facebook“, savo puslapiuose ir visur kitur įspūdžius iš kebabinės, kuri pardavinės juodus kebabus.

Man ta juodų kebabų idėja atrodo verta dėmesio, aš ją labai rimtai svarstyčiau, ar nevertėtų to paversti ilgalaike strategija. Nes tai yra tas išskirtinumas. Užsimaniau kebabų ir galvoju, kur man važiuoti. Va – jie duoda juodus. Manau, čia gali būti tas arkliukas, ant kurio gali gimti rimtas, didžiulis, pelningas kebabinių tinklas“, – svarsto L. Šimonis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Prabilo dukrą Gražuliui pagimdžiusi palangiškė: visas meilumas dingo man pastojus (25)

„Kai buvau penktą mėnesį nėščia, jis atėjo pas mane į darbą ir padėjo tris tūkstančius,...

Gražiausias Lietuvos kaimas, kuriame liko vos 6 gyventojai: sodybos kaina čia siekia 200 tūkst. (75)

Gražiausiu Lietuvos kaimu išrinkti Grabijolai – mažas, miškuose pasislėpęs kaimelis tarp...

Jei Seimas nepersigalvos, kitais metais parduotuvės sekmadieniais ir per šventes nedirbs papildyta (122)

Paskutiniais mėnesio sekmadieniais ir švenčių dienomis parduotuvės nedirbs – tai numato...

Ugniagesiai perspėja ruoštis: smarkiai lis, numatoma perkūnija ir škvalas (70)

Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos apsaugos ministerijos išplatino perspėjimą, kad...

Pompeo juokelis Kim Jong Unui: nebūčiau prieš tave nugalabyti (10)

Paviešintos gana intriguojančio detalės apie tai, kas buvo pasakyta per pirmąjį JAV valstybės...

Padėtis tragiška: liepsnos kėsinosi į Kuršių neriją (7)

Užsitęsusi sausra kelia didelį nerimą – vieną po kito gaisrai niokoja šalies miškus . Vos...

Krizė Vokietijoje: pildosi perspėjimai dėl pasekmių visai Europai (168)

Nutiko tai, dėl ko dar 2015 metais, svetingumo kultūros apogėjuje, būgštavo žymus vokiečių...

Netikėtas gyvenimo posūkis paskatino imtis veiklos, kurios pinigais neįkainosi

Tolerancija, visų socialinių grupių gerovė – tokie įprasti ir nedaug atskleidžiantys žodžiai...

Gyvai / Svarbiausios Peru rungtynės ir antrosios pergalės siekiantys prancūzai 0:1 (4)

Ketvirtadienį vakare C grupėje išgyvenimo rungtynes žaidžia Peru rinktinė, kuriai nesėkmė...

Gražulis neneigia vaiko mamai siūlęs darytis abortą (759)

Seimo narys Petras Gražulis su palangiške Birute Navickaite susilaukė vaiko, tokia žinia...