Pasiūlymus pateikė šimtai maisto, drabužių, buities reikmenų ir ekologiškų parduotuvių, įvairiausios maisto įstaigos, kavinės, kepyklėlės, dizaineriai. Galima rasti optikų, žaislų parduotuvių, taip pat įvairias paslaugas teikiančių įmonių – masažo centrų, barzdaskučių, augintinių kirpėjų ir kitų.

Pavyzdžiui Klaipėdoje esantis masažo salonas pasiūlys ajurvedinį atpalaiduojantį masažą pasidaryti pigiau, Vilniaus Barzdaskučiai pigiau dalins dovanų kuponus. Daugelis stomatologijos kabinetų Lietuvoje pasirengę atlikti profesionalią burnos higieną mažesne kaina.

Vilniečių pamėgtoje Visų Šventųjų gatvėje Vilniuje augintinio kirpimas kainuos perpus pigiau kerpantis pas mokinę ir 15 proc. pigiau – pas profesionalią šunų kirpėją-stilistę.

Kepyklėlės, bandelinės, kavos krautuvėlės taip pat parengusios staigmenų. „Cofeemasters“ prekybos centre Ozas pasiūlys nuolaidą savaitės kavai, „Sulčius“ – nuolaidą sultims.

Vilniuje pamėgta kepyklėlė „Crustum“ padarys nuolaidą spurgoms, „Vegafe“ – tortams, „Gyvas baras“ paskelbė akciją, kad atsiskaitant už burgerį kortele, dovanų bus galima gauti keksiuką. Ypatingą akciją rengia „Mood Makers Cafe“: krentant rudeniniams obuoliams, specialia kaina pradedama pardavinėti obuolių pyrago skonio kapučino kava.

Džiugių žinių yra ir picerijos „Jurgis ir Drakonas“ mylėtojams: svečiai, atsiskaitantys „Swedbank“ kortelėmis bus vaišinami naminiu picerijos limonadu. O kita vilniečių mėgstama vieta – „Bistro 24” –lietuviško bulvių sezono metu pasiūlys nuolaidų bulviniams patiekalams ir specialia kaina parduos šiupininę sriubą.

Prie akcijos prisijungė ir dizainerių bei kitus rūbus pardavinėjantys prekybos centrai. Nuolaidas ir specialias akcijas rengia lietuviško trikotažo parduotuvės, butikai. Norinčius atnaujinti savo sportinių rūbų kolekciją pigiau, kviečia parduotuvė „Expedition“.

Šis rudens savaitgalis – pats tas apsipirkti mokyklinių prekių, pasirūpinti buitine technika, rudeniniais batais - yra vietų, kur vietoje vienos poros gausite dvi.

Kaip tvirtina smulkieji verslininkai, tokios nuolaidos ir akcijos jų parduotuvėse ir salonuose gana retos.

Žaislai+ parduotuvė
„Savo klientus lepiname tik ypatingomis progomis, o lojalūs pirkėjai turi mūsų kliento korteles. Apie tai, ar reikia daryti nuolaidas, galime spręsti ir pabendravę su klientais: kartais momentinė nuolaida paskatina juos įsigyti prekę“, – sakė „Žaislai +“ parduotuvės ir internetinės parduotuvės vadovė Lina Gasickienė ir pridūrė, kad viena progų, kai žaislų galima nusipirkti pigiau yra „Swedbank“ organizuojamas smulkaus verslo savaitgalis.

Parduotuvės vadovė pasakojo pastebėjusi tendenciją: prekybos centrams pradėjus daryti nuolaidas, pas juos klientai taip pat ateina tikėdamiesi kainos sumažėjimo, tačiau parduotuvė nuolaidų daryti negali, taigi pasijaučia klientų sumažėjimas. Lina Gasickienė sakė, kad „pas juos dažniau ateina klientai ieškantys ne nuolaidos, o produkto.“

Žaislai+ parduotuvė
Parduotuvė savo klientams siūlo iškirtinius žaislus, kurie skirtus edukacijai ir lavinimuisi. Tai – viena priežasčių, kodėl joje vyksta seminarai su logopedais ar kitais vaiko ugdymo raidą suprantančiais specialistais. Taip pat parduotuvė yra sudariusi sutarčių su įvairiomis mokyklėlėmis, ir klientams gali padovanoti kvietimų į jas. „Esame įsitikinę, kad tokios partnerystės yra labai naudingos, nes klientai džiaugiasi ne tik apsipirkę, bet ir gavę papildomos naudos: nuėję į muzikos mokyklėlę ar kur kitur. Patenkintas klientas į parduotuvę atveda savo pažįstamus, draugus, kaimynus, suinteresuotus ta pačia paslaugos kokybe“, – teigė L. Gasickienė .

Pašnekovės nuomone, klientai labai džiaugiasi ne tik papildomomis paslaugomis, bet ir profesionalų konsultacijomis: nesvarbu ar jos vyktų parduotuvėje, ar elektroniniais laiškais. Ji tikino, kad internetinė parduotuvė vis pelningesnė: lavinamaisiais žaislais domisi vis daugiau tėvų: „Mūsų parduotuvė Šiauliuose veikia jau devynerius metus, internetinę įsteigėme prieš ketverius metus ir nė kiek nepasigailėjome, nes klientų skaičius vis auga. Mamos dalinasi informacija apie mus forumuose, aptarinėja ir diskutuoja apie mūsų žaislus, tuo pačiu suaktyvėja judėjimas ir mūsų internetinėje svetainėje“, – pasakojo L. Gasickienė .

Jos nuomone, smulkų verslą išlaikyti nelengva, tačiau tam reikia nusistatyti savo vertę ir nepaklusti bendroms didžiųjų prekybos tinklų taisyklėms – didelės, keletą kartų per metus vykstančios akcijos mažiems prekiautojams neatsiperka ir dažniausiai yra nuostolingos.

Antrą kartą organizuojamas „Smulkiojo verslo savaitgalis“, vykstantis šiomis dienomis – rugsėjo 11–13 d. yra projekto „Kiekvienas gali būti didelis“, skirto smulkiajam verslui stiprinti, dalis. Verslininkai, dalyvaujantys projekte, smulkiųjų savaitgalių metu pateikia ypatingų pasiūlymų, tokiu būdu pakviesdami pas save daugiau pirkėjų. Pirmasis savaitgalis vyko vasarą ir sulaukė ypač didelio pasisekimo: ne tik daugybė pirkėjų susidomėjo akcijomis prekėmis ir paslaugomis, atrado naujų jiems nežinomų smulkiųjų verslininkų, bet ir ne vienas žinomas žmogus atkreipė dėmesį į iniciatyvą bei skatino joje dalyvauti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)