Šiems metams prekybos tinklas „Maxima“ prognozuoja, kad šventinių prekių pardavimai turėtų augti 4-5 proc. Pernai tuo pat metu pardavimai taip pat augo, bet lėtesniu tempu 2-3 proc.

Prieš metus toks pardavimų augimas buvo grindžiamas ne tik atsigaunančiu vartojimu, bet ir žmonių noru išleisti litus, šiemet tikimasi, kad vartojimą lems optimistiškesnės gyventojų nuotaikos.

„Nors tai bus pirmos Kalėdos su euru, ir žmonės atidžiai vertins kainas, pirkėjų nuotaikos yra optimistinės, tad tikėtina, kad nuo šių metų vidurio nuosekliai augantis vartojimas per šventes dar labiau išaugs“, - rašoma bendrovės pranešime spaudai.

Puošmenoms ir dovanoms - apie 135 eurus

„Artėjant didžiosioms metų šventėms pirmiausia suintensyvėja įvairių namų dekoro bei puošybos prekių pardavimai. Pastebime, kad pirkėjai ne tik išlieka ištikimi įpročiui namus ir vaišių stalą puošti klasikinėmis dekoracijomis – žvakėmis, vainikais ar žaisliukais, bet ir domisi naujausiomis tendencijomis. Ypač daug dėmesio skiriama šių prekių kokybei, mat įsigytos puošmenos neretai naudojamos kelerius metus iš eilės“, – sakė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Pernai šių prekių kategorijų pardavimai „Maxima“ parduotuvėse augo 30-70 proc. Vidutiniškai kalėdinėms puošmenoms pirkėjai skyrė apie 65 eurus.

Pasak Ž. Valkerio, pirkėjai vis daugiau laiko ir lėšų skiria dovanų paieškai: ieškoma praktiškų sprendimų ir dažniausiai dovanojama smulki buitinė technika, t.y. barzdaskutės, elektriniai dantų šepetėliai, smulki virtuvės įranga. Ne mažiau populiarūs ir patalynės komplektai, knygos, taip pat vaikiški žaislai. Kalėdinėms dovanoms pirkėjai vidutiniškai išleidžia apie 70 eurų.

Šią savaitę kalėdinė prekyba prasideda „Maxima“ parduotuvėse. Kalėdinių dekoracijų pristatymui į parduotuves pasitelkiama ketvirtadalis viso „Maxima LT“ autoparko – 40 autotraukinių. Kalėdiniu laikotarpiu jie įveikia apie 300 tūkst. kilometrų, kuriems sunaudojama apie 100 tūkst. litrų degalų.

Didžioji dalis šventinių dekoracijų ir papuošimų į tinklo parduotuves atkeliauja iš didžiųjų gamintojų Rytuose – Kinijos, Tailando ir Indijos. Drauge pastaraisiais metais daugėja ir Lietuvoje bei kaimyninėse šalyse pagamintų puošmenų, kurios vis labiau populiarėja tarp pirkėjų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 233 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)