Kažin, ar šis sumanymas vertas dėmesio. Sutaupysite laiko, kuris artėjant šventėms tampa itin vertingas, peržiūrėdami trumpą nesėkmingiausių variantų apžvalgą, rašo „The Guardian“.

„Aldi“ – Kevinas morka

Šis filmukas tikrai pigus. „Aldi“ siūlo pasinerti į morkos šventinius nuotykius. Vis tik šio reklaminio filmuko siužetiniai vingiai kažin ar svarbūs, kai fone skamba abejingų nepaliekanti „Vienas namuose“ melodija. Kitaip tariant, kalėdinio filmuko tema ir jos pateikimas iš esmės nereiškia visiška nieko, jei tik sugebate virpinti žiūrovų sielos stygas jiems itin gerai žinoma ir atitinkamą nuotaiką sukuriančia muzika. Dar kartą galima patvirtinti, kad šis filmukas yra pigus.

„Marks & Spencer“ – Kalėdos su ponia Klaus

Ponia Klaus keliauja sraigtasparniu tam, kad asmeniškai įteiktų dovaną mergaitei. Grįžęs namo Kalėdų senelis klausia, kaip ji praleido vakarą, o ponia Klaus tyliai sau šypsosi klaidingai manydama, kad vienos dovanos įteikimas vienam asmeniui pareikalauja lygiai tiek pat planavimo ir pastangų, kiek prireikia norint įteikti milijardus dovanų visiems pasaulio vaikams. Tiesa, yra ir dar viena priežastis, dėl kurios Kalėdų senelis neskraido sraigtasparniu, – degalai nėra pigūs, o resursai nebegaliniai.

„Waitrose“ – Kalėdos namuose

„Ką manai, jei parodytume sunkumus įveikiantį paukštelį, skubantį namo prieš Kalėdas? – svarsto vienas. „Nežinau, skamba šiek tiek banalokai, bet pridėję naujų akcentų, drąsiai galime šią idėją įgyvendinti! Visiems linksmų Kalėdų!“, – neabejoja kitas.

„Sainsbury‘s“ – didžiausia dovana

Trys smagūs faktai apie šių metų „Sainsbury‘s“ reklamą. Pirma, ji trunka daugiau nei šešias valandas. Antra, tai pasakojamas apie vyrą, kurio kalėdinio apsipirkimo planai žlunga dėl vėluojančio traukinio, nors, žinoma, jei tik jis būtų akimirką pamąstęs, būtų galėjęs visas dovanas užsisakyti telefonu. Trečia, šiame filmuke skambanti daina, kurią atlieka Jamesas Cordenas, skamba labai panašiai į Seano Maguire‘o „Today‘s the Day“.

„Tesco“ – nekintančios tradicijos

Antrus metus iš eilės „Tesco“ kelia gailestį. Praėjusiais metais šventinė kampanija buvo itin prasta: Ruth Jones ir Benas Milleris atrodė apgailėtinai sukinėdamiesi šalia prekybos centro kartu su siaubingu savo suaugusiu sūnumi. Šiais metais – ta pati istorija, tik be sūnaus.

„Boots“ – grožio dovana

Ar tikrai pakanka suburti į vieną vietą realistiškumu įkvepiančias moteris, dirbsiančias Kalėdų dieną, ir jas paversti geidžiamomis? Lauksime sugrįžtant kitąmet su filmuku apie šlubčiojantį elnią ar našlaitį lamantiną, pirmą kartą ragaujantį skaniuosius šparagus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)