„Reguliavimo paspirtukų nuomos platformoms Vilniuje tikrai trūksta, tačiau kraštutinio nuomos paslaugų draudimo siekti neketiname. Paspirtukai yra puiki sezoninė mobilumo priemonė, nemenka dalimi prisidedanti prie kamščių mažinimo, tad mūsų uždavinys yra rasti sprendimus problemoms, susijusioms su paspirtukų eismu, o ne pašalinti pačią transporto priemonę iš Vilniaus gatvių”, – sako Valdas Benkunskas.

Naujas Vilniaus meras visgi pažymi, kad bus atsižvelgiama į gyventojų pastebėjimus dėl saugumo ir tvarkos. Panašu, kad artimiausiu metu mieste pasikeis nemažai reikalavimų elektroninių paspirtukų tiekėjams. Bus ieškomi techniniai sprendimai su nuomos paslaugų tiekėjais dėl greičio ribojimo, aiškesnių vietų paspirtukų stovėjimui ir atsakomybės už saugumo reikalavimų nesilaikymą priskyrimo. Bus stengiamasi užtikrinti, kad tiek eismo dalyviai, tiek miesto ir nuomininkų turtas būtų saugūs.

JUDU irgi neplanuoja uždrausti tokios transporto priemonės. Tai portalui MadeinVilnius.lt patvirtino įmonės atstovė Greta Vasiliauskaitė.

Nuo rugsėjo 1 dienos Paryžiuje nebeliks elektrinių paspirtukų. Tuo pačiu Paryžius tapo pirmuoju Europos didmiesčiu, kuris po konsultacijų su gyventojais uždraus nuomojamus elektrinius paspirtukus. Atitinkamą balsavimą inicijavusi merė Anne Hidalgo neketina pratęsti sutarčių su trimis šių transporto priemonių nuomos operatorėmis.

Už elektrinių paspirtukų uždraudimą balsavo beveik 90 proc. „referendumo“ dalyvių. Tiesa, aktyvumas nesiekė nė 8 proc. Nors šių viešų konsultacijų rezultatai nėra įpareigojantis, merė ketina juos įgyvendinti.

Paryžiuje šiuo metu nuomai skirta apie 15 000 elektrinių paspirtukų. Trys juos siūlančios bendrovės – „Lime“, „Tier“ ir „Dott“ – dabar turės juos visiškai pašalinti iš miesto.