Į redakciją paskambinęs Algimantas papasakojo, kad su šia bėda susidūrė sostinės Pilaitės mikrorajone, 3-ajame pašto skyriuje, apie 12.30 val.
Klientas sakė į paštą atėjęs atsiimti siuntos, už kurią norėjo susimokėti grynaisiais pinigais, eurais. To padaryti jam nepavyko, tad už siuntos atsiėmimą pasirašiusiam vyriškiui teko lūkuriuoti pašte, kol situacija pasikeis.
DELFI kreipėsi į Lietuvos pašto atstovę spaudai Aureliją Jonušaitę. Paaiškėjo, kad eurai už skaitytojo siuntą pašto skyriuje nėra priimami dėl techninių problemų.
„Dėl techninių nesklandumų laikinai atsiskaityti už kliento minėtą siuntą negalima eurais, tačiau ši problema jau sprendžiama ir tikimės, kad netrukus klientui galėsime išduoti jo siuntą. Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – 13 val. pranešė pašto atstovė.
Ji pabrėžė, kad kliento atvejis – individualus, ir susimokėti eurais nebuvo galima tik už siuntą, dėl kurios kreipėsi skaitytojas.