„Esame išsikėlę tikslą šiais metais plastikinės pakuotės kiekį sumažinti 20 proc. Siekdami to jau peržiūrėjome procesus ir paskyrėme dedikuotus darbuotojus, prižiūrinčius pakavimo procesą. Taip pat diegiame automatizuotą pakavimo kontrolės sistemą, kuri leistų eliminuoti žmogiškos klaidos faktorių pakuojant prekes.

Manome, kad galimybė pakuoti prekes į popierinius maišus, bus populiaresnė tarp pirkėjų, kurie didesnį dėmesį skiria tvarumui ir aplinkosaugai. Vis dėlto, dalis klientų ir toliau rinksis plastikinę pakuotę – dalis klientų ją panaudoja dar vieną ar net kelis kartus“, – sakė „Barboros“ direktorius Andrius Mikalauskas.

Kaip rašoma pranešime spaudai, iki šiol popierinėje pakuotėje prekės buvo pristatomos tik Vilniuje išbandomose „Barboros“ pirkinių stotelėse. Toks palaipsnis alternatyvios pakuotės įvedimas leido ne tik įvertinti jos poreikį, bet ir atsižvelgti į technologinius klausimus.

„Vidutinis prekių krepšelis pas mus yra didesnis nei fizinėse parduotuvėse, mūsų klientai dažnai internetu perka sunkesnes prekes, todėl rinkdamiesi popierinę pakuotę turėjome atsižvelgti į jos patvarumą. Išbandėme ne vieno gamintojo siūlomą produkciją, kol radome tai, kas atitinka mūsų poreikį“, – sakė A. Mikalauskas.

Popieriniai maišeliai

Pasak A. Mikalausko, tvarumas ir draugiškumas aplinkai tampa vienu svarbiausių reikalavimų, kuriuos vartotojai kelia verslui.

„Elektroninę prekybą daugelis vartotojų vertina ne tik kaip patogią alternatyvą įprastam apsipirkimui, bet ir naujovišką, tvaresnį verslo modelį, kuris leidžia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai.

Pavyzdžiui, „Barboros“ automobiliai vienu metu veža kelias dešimtis užsakymų, o optimalų maršrutą kurjeriams parenka specialiai sukurta programa. Mes tokiu būdu pirkėjams kasdien „sutaupome“ tūkstančius nuvažiuotų kilometrų, o kartu sumažinamas į aplinką patenkantis anglies dvideginis“, – teigė A. Mikalauskas.

Skaičiuojama, kad „Barboros“ paslaugomis Lietuvoje gali pasinaudoti daugiau nei milijonas gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. Lietuviškas maisto ir kasdienių prekių užsakymų internetu ir pristatymo į namus startuolis taip pat sėkmingai įsitvirtina Rygoje ir Taline.