Vokietijos energetikos įmonių grupė „Enercity“ savo darbuotojams pasiūlė galimybę dalintis automobiliais. Šis sprendimas leidžia pigiau įsigyti elektromobilių ir išnaudoti jų parką ne tik darbo, bet ir poilsio valandomis, rašoma pranešime spaudai.
© Edvard Blaževič

Dalinasi ir sutaupo

Dalijimosi automobiliais paslaugą Vokietijos „Enercity“ pasiūlė pastebėjusi, kad įmonių turimi ir privatūs darbuotojų automobiliai nėra panaudojami efektyviai. Darbuotojai į darbą ir iš jo keliauja savo automobiliais, tačiau likusią dieną jie stovi nenaudojami aikštelėse. Tuo tarpu bendrovių transporto parkas – neišnaudojamas po darbo valandų ar savaitgaliais.

„Enercity“ kartu su partnerėmis pateikė sprendimą šiai situacijai spręsti. Šiuo metu dalintis automobiliais gali per 100 Vokietijos energetikos įmonių ir daugiau nei 17 tūkst. jų darbuotojų.
Įmonės ir jų darbuotojai dalinasi automobilių išperkamosios nuomos išlaidomis. Darbuotojai automobilius gali naudoti kaip nuosavus – atvykti ir išvykti iš darbo, keliauti po darbo valandų ar savaitgaliais. Darbo valandomis aikštelėje stovinčias ir jų nenaudojamas transporto priemones verslo kelionėms gali rezervuoti kiti kolegos.

Patogesnei ir lengvesnei automobilių rezervacijai buvo sukurta speciali išmanioji aplikacija. Joje galima matyti ir užsisakyti laisvas transporto priemones, ji veikia ir kaip skaitmeninis automobilių raktas.

Aplikacijoje yra vedama transporto priemonių naudojimo ir kuro sąnaudų apskaita, apskaičiuojamos ir pateikiamos sąskaitos.

„Darbuotojų susidomėjimas projektu – labai didelis. Paslauga leidžia visiems sutaupyti, todėl ir toliau skatinsime ja naudotis mūsų įmonėse“, – sako „Enercity“ generalinė direktorė dr. Suzana Zapreva (Susanna Zapreva).

Pasak jos, įmonės ir darbuotojai sutaupo, kadangi nereikia pirkti dviejų automobilių skirtingoms reikmėms. Tai atveria galimybę įsigyti ir naudoti daugiau elektromobilių, kurie rinkoje vis dar yra brangesni nei įprasti.

Pelnė apdovanojimą ir planuoja tolesnes investicijas

„Enercity“ kartu su partnerėmis pasiūlytas dalijimosi automobiliais projektas buvo pastebėtas ir Vokietijos Transporto ministerijos. Praėjusių metų pabaigoje, atrinkusi jį iš daugiau nei 50-ies pateiktų paraiškų, ministerija skyrė prestižinį apdovanojimą už mobilumo skatinimą.

Pasak S. Zaprevos, matant didelį paslaugos populiarumą tarp energetikos įmonių darbuotojų, jau svarstoma ir apie platesnes koncepcijos panaudojimo galimybes. Viena iš idėjų – automobilių dalijimosi paslaugą pasiūlyti daugiabučių namų gyventojams.

„Elektromobiliai yra ta sritis, į kurią artimiausiais metais sutelksime savo dėmesį. Norime savo klientus kuo greičiau atvesti į elektra varomų automobilių ateitį. Mūsų investicijos ir plėtros planai jau netrukus Hanoverį pavers lyderiu šioje srityje“, – teigia S. Zapreva.

Per artimiausius trejus metus „Enercity“ ketina investuoti apie 10 mln. eurų ir vien Hanoveryje įrengti per 600 elektromobilių krovos stotelių. Įgyvendinus šiuos planus Hanoveris taps elektromobilių infrastuktūros lyderiu Vokietijoje.


Elektromobilių tinklą įrengti siūlė ir Lietuvoje

Vokietijos šilumos ir elektros gamybos kompanija „Danpower“, kuri priklauso energetikos įmonių grupei „Enercity“, yra siūliusi savo investicijas į elektromobilių krovos stotelių infrastruktūrą ir Lietuvoje. Tokios galimybės praėjusių metų rugsėjį buvo pristatytos Energetikos ministrui Žygimantui Vaičiūnui.

„Iš esmės, tai Vokietijos ir Lietuvos ar net kitų šalių situacija yra labai panaši – verslas, institucijos ir žmonės vengia įsigyti elektra varomų automobilių. Viena svarbiausių to priežasčių – krovos stotelių trūkumas“, – teigia „Danpower“ finansų direktorius Burkhardas Vogelis (Burkhard Vogel).
Pasak jo, aktyviai ties elektromobilių krovos stotelių klausimu Vokietijoje dirbančios „Enercity“ ir „Danpower“, jų diegimo projektą galėtų įgyvendinti ir Lietuvoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Gandus apie aplinkos ministrą Karbauskis kategoriškai neigia: čia kaip su ligoninių naikinimu (44)

Pirmadienį socialdemokratų frakcijos nariai kreipėsi į prezidentę Dalią Grybauskaitę ir...

Eterio lakštingala ir naujojo Vilniaus veido kūrėjai: juos pažįsta visi, tačiau tik retas žino, ką iš tiesų jiems teko iškęsti (5)

Jie – broliai dvyniai. Ji – vyresnioji sesuo, vadinta eterio lakštingala. Visi trys bajoriškos...

Nausėda pasveikino važiuojančius apsipirkti į Lenkiją (379)

Pirmadienį „Žinių radijuje“ viešėjęs Gitanas Nausėda kiek netikėtai pasidžiaugė į...

Kauniečiai suirzo: laukė saugesnės stotelės, bet nauja pasiekiama krūmynais arba keliu be kelkraščio (10)

Kauno Jiesios mikrorajono gyventojai nerimsta dėl nesaugios autobuso stotelės. Prieš porą...

Konkurencijos taryba: uždraudus prekybos centrams dirbti sekmadieniais – kainos tik didėtų (61)

Uždraudus dirbti prekybos tinklams sekmadieniais ir per šventes, kainos tik kiltų. Taip mano...

Airinas parašė DELFI laišką apie savo gyvenimą Lukiškėse: patyrė egzekuciją, po kurios prasidėjo haliucinacijos (470)

Lukiškių tardymo izoliatoriuje-kalėjime kiek daugiau nei mėnesį kalintis „ Alfa vyras “...

Išgelbėta iš laivo iškritusi ir 10 valandų atviroje jūroje praleidusi moteris (3)

Adrijos jūroje sekmadienį buvo išgelbėta iš kruizinio laivo iškritusi ir visą naktį...

Vilniuje nunuodytas vienas garsiausių šunų Europoje: keturkojų nuodytojai darbuojasi be jokio atsako (454)

Trenerį Dominyką Rukšėną palaužė sunki netektis – apsinuodijęs nuo lauke pribarstytų...

Papasakojo, kaip gauti svajonių darbą ir keliauti po Europą nemokamai

Daugiau nei keli tūkstančiai jaunuolių. Tiek jaunų žmonių nuo 18 iki 30 m. panoro dalyvauti...

Kodėl viename kambaryje esame linksmi, o kitame – alkani

Spalvų įtaką nuotaikai tyrinėjantys mokslininkai nustatė, kad geltona spalva vadinama laimės...