Sprendimai geresnei kliento patirčiai

Kaip teigia „Novaturo“ el. komercijos vadovas Mantas Paulauskas, internetinį puslapį nuspręsta atnaujinti dėl kelių pagrindinių priežasčių: noro pagerinti vartotojo patirtį ir padėti klientams dar greičiau bei patogiau susiplanuoti ir įsigyti keliones, panaudojant modernius sprendimus.

„Esame Baltijos šalių turizmo rinkos lyderiai, o tarp mūsų įmonės augimo strategijos krypčių – technologinė pažanga bei sklandi klientų patirtis, todėl nauji sprendimai internetinėje erdvėje buvo būtinas žingsnis. Atsinaujinusi svetainė, kurią matome kaip potencialiai vis labiau augantį pardavimų kanalą, mūsų klientams leis dar patogiau ir lanksčiau planuoti savo keliones“, – teigia M. Paulauskas.

Pirmas ir ryškiausias pokytis – atnaujintos svetainės greitaveika: „Supaprastinome kelionių įsigijimo etapą: nuo papildomų paslaugų pridėjimo iki duomenų suvedimo bei mokėjimo būdo pasirinkimo. Kadangi turime itin platų kelionių asortimentą, siekėme užtikrinti ir kokybišką bei patrauklų krypčių pasiūlos atvaizdavimą. Daug dėmesio skyrėme įvairiems elementams – nuotraukoms, krypčių aprašymams, keliautojų atsiliepimams. Viskas tam, kad kelionę besirenkantys mūsų klientai lengvai pasiektų platų asortimentą, be to, kad planuojant atostogas visus veiksmus atlikti būtų paprasta ir aišku.“

El. komercijos vadovas priduria, kad reaguojant į klientų bei partnerių atsiliepimus, šiuo metu dar koreguojamas filtravimo ir kitos funkcijos. Be to, internetinė svetainė ir toliau tobulinama – pavyzdžiui, greitu metu planuojama atnaujinti ir tinklaraščio skiltį, kurioje lankytojai ras jiems naudingą informaciją bei patarimus, taip pat greitu metu planuojame pristatyti asmeninio automatizuoto pasiūlymo funkciją.

Kaip tvarias keliones skatinanti ir visuomenę edukuoti siekianti įmonė, „Novaturas“ didelį dėmesį skiria tvarumo principus taikantiems viešbučiams. „Jie internetinėje svetainėje jau atitinkamai žymimi kaip „Tvarus pasirinkimas“, o netrukus keliautojams apie tai bus suteikta dar daugiau informacijos“, – žada M. Paulauskas.

Augantis pardavimų kanalas

Skaitmenizacija bei noras daugiau paslaugų užsisakyti internetu neaplenkia ir turizmo industrijos – keliautojai linkę savo išvykas planuoti ir įsigyti tokiu būdu. „Novaturo“ duomenimis, vien per pirmąjį šių metų pusmetį unikalių lankytojų skaičius bendrovės tinklapyje visose grupės šalyse siekė virš 2.2 mln., o praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu buvo 2 mln. Tai reiškia, kad lankytojų skaičius augo apie 10 proc.

M. Paulauskas pažymi, jog tinklapio atnaujinimas yra vienas iš bendrovės strateginių prioritetų, padėsiančių dar daugiau vertės sukurti ir keliautojams, ir veiklos partneriams bei darbuotojams, kuriems svetainė – neabejotinai svarbus kasdienis darbo įrankis. Stebint augantį klientų susidomėjimą būtent internetu įsigyjamoms kelionėms, bendrovė šiam kanalui skirs vis daugiau dėmesio: „Viena iš pagrindinių sričių, į kurią per artimiausius trejus metus planuojame investuoti, yra technologinė pažanga ir automatizuotų įrankių diegimas bei panaudojimas. Esame numatę pažangių verslo plėtros sprendimų – pasitelkę automatizavimo funkcijas savo klientams didinsime skrydžių bei viešbučių pasiūlą.“

Rinkos tyrimai ir gerosios praktikos

Pasak bendrovės el. komercijos vadovo, naujos internetinės svetainės kūrimo procesas buvo kompleksiškas ir pareikalavęs tikslios analizės bei rinkos tyrimų: „Prieš pradėdami realius svetainės atnaujinimo darbus, kartu su profesionaliais konsultantais atlikome klientų, agentūrų atstovų, kaip vienų svarbiausių veiklos partnerių, bei papildomus rinkos tyrimus. Gautiems rezultatams pritaikėme sprendimus, atitinkančius Baltijos šalių keliautojų įpročius bei gerąsias praktikas. Remdamiesi šių tyrimų rezultatais kūrėme ir analizavome svetainės vartotojo kelius, pritaikėme atitinkamus dizaino sprendimus.“

Atsinaujinusioje „Novaturo“ internetinėje svetainėje klientai taip pat gali rasti viešbučių ir kelionių palyginimo galimybę, keliautojų atsiliepimus, papildytus „Trip Advisor“ komentarais, bei atsinaujinusią „Mano paskyrą“, supaprastintą paieškos galimybę.

Be to, atnaujintoje svetainėje leidžiama dar paprasčiau pasinaudoti klientams siūlomomis palankiomis atsiskaitymo sąlygomis: nuo šiol jie gali sumokėti ne tik avansą arba pilną kainą, bet ir pasirinkti norimą įmokos dydį.

Klientų patogumui – dar daugiau atsiskaitymo būdų

Turizmo rinkos lyderis nuolat ieško įvairių sprendimų, padedančių gerinti keliautojų patirtį nuo pat atostogų įsigijimo momento: „Novaturas“ ne tik siūlo diversifikuotus pardavimų kanalus, bet ir suteikia galimybę klientams keliones įsigyti jiems patogiausiu būdu.

„Dar pavasarį prie naudotų standartinių atsiskaitymo už keliones būdų – mokėjimo elektronine bankininkyste, kortelėmis, „PayPal“ ar lizingu – klientams pristatėme galimybę atsiskaityti per „Revolut“ ir papildomus būdus, kurių principas „pirk dabar, mokėk vėliau“. Pavyzdžiui, vienas būdų yra vadinamasis atsiskaitymas trimis dalimis, kai klientas per tris mėnesius sumoka visą kelionės sumą, išskaidydamas ją trimis lygiomis dalimis. Tai keliautojui papildomai nekainuoja, o kartu suteikia galimybę nelaukti paskutinės minutės ir labiausiai patikusį kelionės pasiūlymą rezervuoti net tada, kai norimoms atostogoms visos reikiamos sumos dar nesate sukaupę“, – pasakoja bendrovės el. komercijos vadovas.

Dar vienas būdas yra atsiskaitymo per 30 dienų galimybė, kai keliautojai gali išsirinkti bei rezervuoti bet kokią kelionę ir už ją pilnai atsiskaityti per mėnesį. Tai nemokama paslauga, neturinti įtakos galutinei kelionės kainai.

Šaltinis
Temos
Specialus projektas „Atostogenas“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją