aA
Šiandien yra ta diena, kai vairuotojai jau gali pasikeisti žiemines padangas į vasarines. Ypač suskubti turėtų naudojantys dygliuotas padangas, nepasikeitę jų iki balandžio 10-osios bus baudžiami piniginėmis baudomis.
© DELFI / Kęstutis Cemnolonskis

Nepasikeitusiems dygliuotų padangų iki balandžio 10-osios, gali būti skirta bauda nuo 30 iki 40 eurų.

„Dygliuotos padangos gadina kelio dangą, kelia dulkes nuo kelio dangos, kuriomis privalome kvėpuoti, triukšmas didesnis“, – DELFI yra sakęs Vilniaus Gedimino technikos universiteto Saugaus eismo skyriaus vedėjas dr. Vidas Žuraulis.

Sprendimas drausti naudotis dygliuotomis padangomis vasarą buvo priimtas būtent dėl to, kad jos gadina kelio dangą.Nemažoje dalyje Europos Sąjungos valstybių šių padangų naudojimas yra draudžiamas visus metus.

Tiesa, nusprendę važinėti vasarą su žieminėmis padangomis taip pat rizikuojate, nes jų stabdymo kelias šiltuoju metų sezonu yra ilgesnis. Be to, jei bus nustatyta, kad eismo įvykis atsitiko būtent dėl žieminių padangų kaltės, draudimo išmokos galite ir negauti.

Be to, reiktų nepamiršti, kad balandžio naktimis dar gali paspausti šaltukas, todėl su vasarinėmis padangomis taip pat važiuoti atsargiai ir atkreipti dėmesį į oro sąlygas.

Padangos
Padangos
© Organizatorių archyvas

Nusprendę šiandien keistis padangas ir iš anksto neužsiregistravę, greičiausiai turėsite luktelėti eilėse bent valandą, o gal ir ilgiau. Kaip DELFI prieš keletą dienų sakė „Kauno Melga“ direktorius Ginas Maksevičius, dėl gerų orų jie laukia padangas norinčių pasikeiti vairuotojų antplūdžio.

Galime važiuoti greičiau

Nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. lengvaisiais automobiliais, motociklais ir triračiais automagistralėse leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 130 km/val. greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 120 km/val. greičiu.

Gyvenvietėse visoms transporto priemonėms leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 50 km/val. greičiu. Be to, akcentuotina, kad vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.

Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Sovietų valdžios įslaptintas incidentas: Uralo kalnuose rasti septyni kūnai, mįslingos detalės šiurpą kelia iki šiol (194)

Rusijos generalinės prokuratūros atstovas Aleksandras Kurenojus vasario 1 d. pranešė, kad tyrėjai...

Nekilnojamojo turto kainos: problemos Švedijoje galėtų persikelti į Lietuvą (44)

Nekilnojamojo turto rinkos burbului Švedijoje artėjant pabaigos link, „Swedbank“ ekonomistas...

Lietuviai aplankė išskirtinę Indijos vietą, kurioje streikai – kasdienybė: viskas dėl moterų (18)

Praleidę keturias dienas Alapuroje, pasidžiaugę „Backwaters“ ir pliažais, atšventę...

Skurdas pagal norvegus: pinigų stoka besiskundžianti 50-metė norvegė laukia 1700 eurų pensijos (418)

51 m. norvegė Liv Iversen yra seniausio lėlių teatro pietvakarinėje Norvegijos pakrantėje...

Ivaškevičius: daug kartų norėjau atsisakyti šitos premijos (573)

Teikiant nacionalines kultūros ir meno premijas, prezidentė Dalia Grybauskaitė šeštadienį...

Antrajame „Eurovizijos“ pusfinalyje – arši kova: paaiškėjo dar 4 finalistai (460)

Vasario 16-osios vakarą suskambo antrasis nacionalinės „ Eurovizijos “ pusfinalis. Ši...

Globos namų darbuotoja nusprendė prabilti apie tai, kas vyksta už uždarų durų: situacija kelia nerimą (121)

Kylantys incidentai, psichologinės pagalbos trūkumas ir nekompetetingi darbuotojai – tokias...

Kurtizanių amžius Paryžiuje: nuo slaptų bordelių iki šampano vonių ir „meilės kėdės“ (44)

Prieš kelis metus Paryžiaus Orsė muziejus (Musée d'Orsay) pirmą kartą surengė šokiruojančią...

Adomaitis galimybes finale vertina vienodai, Maksvytis gailisi suklydęs ir nesuvaldęs auklėtinių (42)

Luigi Lamonica buvo labiausiai aptarinėjamas personažas prieš Karaliaus Mindaugo taurės finalo...

Gydytojas kritiškai įvertino plintančią sveikatingumo madą: tai tinka tikrai ne visiems (59)

Tikriausiai televizijoje ir socialiniuose tinkluose teko pastebėti vis dažniau atsirandančius...