Tai rodo kasmet prekybos tinklo „Maxima“ atliekamas reprezentatyvus tyrimas „Kalėdų pyragas 2014“, kurį pristatė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

2009 m. dauguma – 87 proc. - gyventojų nurodė, kad dovanas pirko prekybos centruose, šiemet tokių gyventojų – 62 proc.

Šiais metais daugiau žmonių dovanas pirks specializuotose parduotuvėse – 13 proc. (kai 2009 m. - 2 proc.), ir kitose prekybos vietose – 18 proc., (kai 2009 m. - 2 proc.).

Tiek pat žmonių tiek šiemet, tiek 2009 m. dovanas gamino patys arba pirko turguje, atitinkamai po 5 ir 2 proc.

Šiemet, palyginti su pernai, „Maxima“ prekybos tinklas jau pastebėjo, kad gyventojai 2014 m. pinigus leidžia drąsiau nei 2013-ias. Iš viso viso šiemet prekybos tinklas tikisi apie 2,4 proc. didesnės apyvartos gruodį nei pernai gruodį, tačiau tai nesiejama su euro įvedimu. Pernai gruodžio apyvarta, palyginti su 2012 m., taip pat augo 2,4 proc.

Prekybininkai pastebi, kad po ekonominio sunkmečio gyventojai vartoja racionaliau ir yra linkę taupyti, nepaisant skelbiamų akcijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)