Sistema fiksuoja nedidelius oro nuotėkius padangose ir apie tai nuotoliniu būdu informuoja vairuotoją. Tikimasi, kad ši sistema iki minimumo sumažins galimybę pažeisti padangą dėl netinkamo slėgio, o taip pat padės sutaupyti degalų.

„Continental“ atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad 90 proc. sugadintų padangų buvo dėl per mažo slėgio jose. Pavyzdžiui, Vokietijoje pastebima tendencija, kad vilkikai važinėja su vidutiniškai 12 proc. per mažai pripūstomis padangomis. Tai automatiškai didina padangos pasipriešinimą riedėjimui, kuro sąnaudas bei sumažina padangos tarnavimo laiką.

Sistema „ContiPressureCheck” nuolat matuoja slėgį ir temperatūrą padangose, o duomenis pateikia vilkiko kabinos prietaisų skydelyje. Sistemą sudaro modulis, davikliai ir procesorius, kurie yra patalpinti guminiame apvalkale ir yra tvirtinami iš vidinės padangos pusės. Tai ją apsaugo nuo išorinių pažeidimų. Jos akumuliatoriaus užtenka 6 metams, tai yra 600 tūkst. km. Dauguma padangų per tiek laiko visiškai susidėvi. Ši sistema gali būti naudojama su visų gamintojų padangomis.

Sistema iškarto praneš, jei padangose faktinis slėgis skirsis nuo rekomenduojamo, o vairuotojas nedelsiant galės pripūsti padangas iki reikiamo lygio.

2013 m. pavasarį „ContiPressureCheck“ jau bus pardavinėjamas Europos rinkoje. Pirmiausiai sistema bus pasiūlyta Vokietijai, Lenkijai, Turkijai ir Beniliukso šalims, o kiek vėliau ir kitoms Europos valstybėms.