„Restauruotas padangas būtų galima palyginti su situacija, jei savo gyvenimą atgyvenusiam žmogui pasakytum: apsirenk sportinę aprangą ir bėk 100 metrų“, - skeptiškai restauruotas padangas įvertino „GoodYear/Dunlop“ padangų prekybos vadovas Lietuvoje Mindaugas Jasiūnas.
© Shutterstock nuotr.

Jo nuomone, padangų restauruoti negalima, kadangi gamintojai tokios galimybės tiesiog nenumatė. O padangomis prekiaujančios įmonės „Melga“ vadovo Erlando Gintnerio ir automobilių specialisto Artūro Pakėno išreikštos nuomonės kiek nuosaikesnės. Nors jie ir įžvelgia restauruotų padangų trūkumus, tačiau kategoriškai jas vertinti nėra linkę. Esą jei vairuotojas žiemą daug nevažinėja, laikosi saugaus greičio galima pagalvoti ir apie restauruotas padangas.

Automobilių ir vairavimo specialistas Artūras Pakėnas:

Manau, kad restauruotos padangos bus pačios neekonomiškiausios, nes jos palyginus sunkios. Jos tikrai nebus lengvesnės už gamyklines padangas.

Nuo šio rudens visos parduodamos padangos turi turėt naują žymėjimą, kurio dėka net nepatyręs vairuotojas matys tos padangos ekonomiškumo lygį. Tai paprastas žymėjimas. Panašiai, kaip renkantis šaldytuvą, televizorių, ar lemputę, matyti taupumo lygis (A, B, C, D). Aš manau, kad restauruotų padangų triukšmo ir taupumo lygis bus gana žemas.

Ko žmogus nori? Jei žmogus iš namų į darbą važinėja mieste tik 50 km/val., užmiestyje - 90 km/val., tada gal ir tiks tokios padangos. Tai labai individualu. Labai svarbu žinot, kaip tu važinėji, kur tu važinėji, kokios to eismo sąlygos. Pagal tai reikia rinktis padangas. Gal yra atvejų, kada restauruota padanga ir nebus bloga – kažkiek atsipirks. Jeigu nedideli atstumai, kuro sąnaudos gal labai nepadidės. Tai tam tikras taupymas. Tačiau palyginus kainas, parduotuvėse galima rasti originalių lengvesnių padangų, kurios atitiks restauruotų padangų kainą – nelabai ką laimėsi.

Padangų ir ratlankių prekybos kompanijos „Melga“ generalinis direktorius Erlandas Gintneris:

Dėl restauruotų padangų yra visokių abejonių. Tai yra keistas kompromisas. Jos yra pigesnės ir jų kokybių yra įvairių. Jeigu žmogus nedaug važinėja ir nori pataupyt... Yra pagyvenusių žmonių, kurie ne daug važinėja ir neturi pinigėlių, tada toks kompromisas yra galimas. Bet vėlgi yra įvairių kokybių. Kai kas jas daro Lietuvoje ir Latvijoje vos ne fermose. Tokiu atveju apie kokybę neverta kalbėti – bėda. Tačiau yra ir tikrai normalių restauruotų. Mes vežam iš Vokietijos. Išbandėm kelis produktus ir pasirinkom kokybiškiausią.

Tačiau jei daug važinėji, nesąmonė – karkasas pavargęs, restauruotas, padarytas. Tai su kokybe prasilenkia, bet vietoj važinėt įmanoma.

„GoodYear/Dunlop“ padangų prekybos vadovas Lietuvoje Mindaugas Jasiūnas:

Restauruotų padangų privalumas yra vienintelis – maža arba mažesnė kaina. Trūkumų yra kur kas daugiau. Restauruota yra ne nauja, bet atnaujinta. Kai gamintojas sukuria padangą, jis nenumato jos restauravimui. Tai reiškia, kad karkasas yra numatytas 50 – 60 tūkst. km.

Esmė ta, kad karkasas atlaiko tą krūvį, paskui kažkas sugalvoja padangą restauruoti ir vėl paleisti vos ne tiek pat kilometrų. Tada prasideda problemos – protektoriaus viršutinis sluoksnis atsisluoksniuoja ir pan. Čia tas pats būtų, jei savo gyvenimą atgyvenusiam žmogui pasakytum, kad apsirenk sportinę aprangą ir bėk 100 metrų. Jis neatbėgs.


Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Lietuvos lenkai atskleidė kortas: jie save sieja ne su Varšuva ir ne su Maskva (43)

„Jei su mumis būtų geras žinovas, jis sakytų, kad čia sėdi litvinai . Lenkas niekada negertų...

Kinija demonstruoja karinę galią: signalai – grėsmingi (61)

Kinijos laivynas didėja ir įgauna vis naujos galios ir daro tai beprecedenčiu greičiu. Liepą...

Tėčio, auginančio „kitokį“ vaiką, istorija: ar neverta pamąstyti, kas iš mūsų išties neįgalūs? (76)

Rūdninkų knygyno įkūrėjas Deimantas Vainilka – trijų vaikų tėvas: iš pirmosios santuokos...

Naujausi reitingai: konservatoriai ir „valstiečiai“ lieka populiariausi (353)

Populiariausiomis partijomis šalyje toliau lieka opozicinė Tėvynės sąjunga – Lietuvos...

Grynųjų pinigų atsisakiusio kavinių tinklo direktorius žengti atgal nežada (37)

Jau daugiau nei mėnesį dešimtyje „ Huracan Coffee “ kavinių tinklo prekybos vietų klientai...

Nepaisant „Naisių vasaros“ tyrimo, Karbauskio reitingai gerėja (172)

Serialo „Naisių vasara“ tyrimas neigiamos įtakos Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos...

Kelionė po Rusiją pilna stebuklų: kainos baisios, o svajonių alga – 400 eurų (937)

Ne tik Lietuvoje gyventojai skundžiasi aukštomis kainomis. Rusijoje, Sankt Peterburge, sutikti...

„Iš viršaus“: po NBA lygą sudrebinusių mainų – naujas iššūkis Valančiūnui ir visai „Raptors“ organizacijai (3)

Prieš kelias dienas įvykę mainai, kurių epicentre atsidūrė Kawhi Leonardas ir DeMaras DeRozanas,...

Vilniečiai nepatenkinti: pasitikėjimas Šimašiumi – žemiausias per visą kadenciją (158)

Pasitikėjimas Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi pasiekė žemiausią vietą per visą jo...

Baltieji rūmai atmetė Putino idėją surengti referendumą Rytų Ukrainoje (3)

Baltieji rūmai penktadienį atmetė Rusijos prezidento Vladimiro Putino iniciatyvą...