Penki šimtai litų – vidutiniškai tiek vairuotojai išleidžia autoservisuose po žiemos sezono. Meistrai teigia, kad dažniausiai pavasarį remontuoja automobilių važiuoklę, keičia stabdžių trinkeles, kitas nusidėvėjusias dalis.
© Shutterstock nuotr.

„Nuo praėjusios savaitės pradžios didesniuose servisuose jaučiamas pagyvėjimas – vairuotojai po žiemos vis aktyviau vyksta remontuoti automobilių“, – portalui LRT.lt teigia Julius Jočys, UAB „Kemi Service“ vadovas.

Kol kas mažai kas skuba keisti padangas, mat pavasario sezonas, skirtingai nei rudens, esą išsitempia, daugelis vairuotojų ir balandį važinėja žieminėmis padangomis. „Lietuvoje žiemos neprognozuojamos, nežinia, kiek užsitęs“, – priduria J. Jočys.

Jo teigimu, klientai aktyviau pradeda lankytis servisuose tuomet, kai šildymo sezonas eina į pabaigą, žmonės turi daugiau papildomų lėšų.

„Be to, kovo – gegužės mėnesiais Lietuvoje aktyviausiai perkami automobiliai, todėl naujieji šeimininkai nutaria susitvarkyti savo transporto priemones, paruošti jas techninei apžiūrai“, – sako serviso vadovas.

Anot pašnekovo, po žiemos vairuotojai dažniausiai remontuoja stabdžių sistemas, važiuoklę, keičia suplyšusias gumas ir kitas susidėvėjusias dalis.

Vilniuje įsikūrusio autoserviso „Adana“ meistras Aivaras Rimonis portalui LRT.lt antrina, kad pavasarį dažniausiai tenka tvarkyti automobilių važiuoklę, keisti stabdžių trinkeles. „Pastarosios nepriklauso nuo sezoniškumo, tiesiog ateina laikas, o važiuoklė dažniausiai būna subyrėjusi po žiemos“, – sako A. Rimonis.

Automobilio paruošimas šiltajam sezonui esą vidutiniškai kainuoja apie 500 Lt. Panašiai tokią sumą įvardija ir kiti automobilių servisų meistrai.

Portalas LRT.lt jau rašė apie tai, kokį dėmesį duobėtoms gatvėms ketina skirti didžiųjų miestų savivaldybės.

Automobilių serviso „Autovisata“ vadovas Sigitas Dijokas sako, kad klientų padaugėja, kai ateina laikas keisti padangas. Tuomet vairuotojai esą nusprendžia patikrinti ir kitas automobilių dalis.

Savo ruožtu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Automobilių transporto katedros vedėjas Saugirdas Pukalskas pažymi, kad žiemą daugiausia kenčia kėbulas, ratlankiai, kitos metalinės dalys, kurios kontaktuoja su agresyvia aplinka, ant kelių barstomu druskos ir smėlio mišiniu, todėl automobilio kėbulas pradeda rūdyti.

„Kuo dažniau plausime, tuo automobiliui bus geriau. Žinoma, ne visi turime tokią galimybę, tai yra papildomos išlaidos, bet jei automobilis nebus plaunamas, tai tos agresyvios medžiagos veiks kėbulą, ir kuo toliau, tuo pasekmės gali būti sunkesnės“, – apie korozijos grėsmę automobilininkus perspėja S. Pukalskas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Penkiamečio tragedija: motina stojo ginti patėvio (37)

„Grasino įkišti pimpaliuką jam į užpakalį“, – toks kaltinimas buvo įrašytas byloje,...

Orai: pirmiau trumpi lietūs ir perkūnija, vėliau – įspūdinga šiluma

Artimiausiomis dienomis per šalį nuvilnis lietus, kai kur griaudės perkūnija, bus vos gaiviau....

Tėvo ligoninėje netekęs vyras: traktuoju tai kaip žmogžudystę ir aplaidų darbą (318)

Jūrininkas Tomas Zigmantavičius atostogų metu Klaipėdoje planavo atšokti artimųjų vestuves ir...

Dėl išskirtinės nuotraukos lietuvė tapo žinoma visoje Italijoje: mane tai papiktino (30)

Trejus metus Milane gyvenanti Gintarė Sutkevičiūtė vadina save sušių menininke. Ji kuria...

Lietuvių kelionė į Iraną: neleidžiama miegoti poromis, o viešbutyje karšta lyg dykumoje (74)

Mūsų šios dienos herojus – dar vienas iš pasaulio blogiukų – Irano Islamo respublika. Iranas...

Šalia Vilniaus įvyko didelė avarija: sužaloti 2 žmonės, viena vairuotojų girta atnaujinta 21.30 (60)

Magistraliniame kelyje A4 (Vilnius–Druskininkai), prie Paluknio miestelio, pirmadienio vakarą...

Oksana Pikul: Simas jau susirinko daiktus ir išsikraustė į Panevėžį (186)

Nuolatiniai išgėrinėjimai, nuo kelių dienų iki kelių savaičių trunkantys pasilinksminimai...

Tokio košmaro nė nesapnavo: nuomos nemokėjo, butą suniokojo, išsinešė viską (229)

Užsienyje gyvenanti Laura (vardas pakeistas, redakcijai žinomas – DELFI), grįžusi į nuomojamą...

Kas nutiktų, jei visi lėktuvo keleiviai prijungtų savo telefonus krautis? (12)

Šiuolaikiniai lėktuvai yra išties neįtikėtini technologiniai šedevrai. Tai – tarsi...

Tiesus kelias į „subobėjimą“ – sekso atsisakymas (12)

Bobos nėra lytis, nėra amžius, nėra kokia nors kita socialinė grupė. Tai sindromas. Diagnozė....