aA
Rugsėjo 30 d., šeštadienį, 16.13 val., Marijampolės savivaldybėje, kelio Vilnius-Prienai-Marijampolė 118-ame km, Igliaukos kaimo sankryžoje susidūrė krovininis ir lengvasis automobiliai. Iš pradžių pranešta, kad avarijos metu nukentėjo 5 žmonės, o vėliau paaiškėjo, kad 3 moterys žuvo. Ekspertų teigimu, tragiška avarijos baigtis – išsiblaškymo pasekmė.
Avarija kelyje Vilnius-Prienai-Marijampolė
© Marijampolės apsk.VPK

Nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio vilkiko

Nuvykus į eismo įvykio vietą buvo rastos apgadintos transporto priemonės: krovininis automobilis „DAF“ su puspriekabe, kurį galimai eismo įvykio metu vairavo blaivus ir reikiamus dokumentus turintis Lenkijos pilietis (gim. 1941 m.) ir lengvasis automobilis „Renault Clio“, kurį eismo įvykio metu galimai vairavo moteris (gim. 1995 m.).

Pranešta, kad eismo įvykio metu žuvo automobilio „Renault Clio“ vairuotoja ir keleivė (gim. 1937 m.) bei nuo patirtų sužalojimų ligoninėje mirė dar viena keleivė (gim. 1939 m.). Automobilio „Renault Clio“ keleivis (gim. 1989 m.) dėl krūtinės sumušimo ir to paties automobilio keleivis (gim. 1969 m.) dėl politraumos paguldyti į Marijampolės ligoninę.

Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas Rolandas Gylys patikslina, kad avarija įvyko tuomet, kai iš šalutinio kelio išvažiuojančio automobilio „Renault Clio“ vairuotoja nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio krovininio automobilio „DAF“ su puspriekabe „BURG“.

Automobilis „DAF“ su puspriekabe važiavo nuo Vilniaus link Marijampolės, automobilis „Renault Clio“ kirto (nuo Igliaukos link Gudelių) pagrindinį kelią Vilnius-Marijampolė.

„Pagrindinė eismo įvykio priežastis – išsiblaškymas, koncentracijos bei praktinio vairavimo įgūdžių stoka“, – konstatuoja R. Gylys.

Tragiškas įvykis tapo žiauria pamoka kitiems vairuotojams

Saugaus eismo ekspertas Artūras Pakėnas teigia, kad šią avariją lėmęs veiksnys tėra vienas – nedėmesingumas. Vairuotojus jis įspėja kritiškai vertinti situaciją kelyje, atidžiai stebėti kelią ir jokiu būdu nevažiuoti tada, kai situacija priešais nėra gerai matoma.

„Galime tik spėlioti, kas vyko automobilyje – gal buvo plepama, nekreipiamas dėmesys į kelią, o gal vilkiko vairuotojui kliudė saulė, o gal nepatyrusi vairuotoja klausė prieštaringų keleivių patarimų? Vis dėlto, spėlioti nedėkinga. Šiuo atveju svarbiausia tai, kad automobilis nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio vilkiko. Kaip bebūtų, jei nematai – nevažiuok“, – vairuotojus įspėja saugaus eismo ekspertas.

A. Pakėnas teigia, kad panašios avarijos neretai išsiskiria aukų skaičiumi. Ir čia pat vairuotojams jis davė patarimą. „Tokias avarijas galime vertinti kaip žiaurią pamoką kitiems. Esminis akcentas – nustokite užsiiminėti kitais reikalais, kai vairuojate, o ypač tada, kai dar neturite daug patirties. Vairuotojas privalo susikaupti vairavimui, o ne dalyvauti keleivių pokalbiuose, kalbėtis mobiliaisiais telefonais. Vairuodamas – vairuok.“

Nurodė pagrindines saugaus eismo problemas

Marijampolės apskrities policijos komisariato atstovė Sigita Šatienė informuoja, kad 2017 m. pradžioje atlikus tyrimus nustatyta, kad nagrinėjant avaringumo priežastis, eismo įvykių pobūdį ir jų atsiradimui didžiausią įtaką turėjusių veiksnių visumą, pagrindinės saugaus eismo problemos yra:

1. Greičio viršijimas. Kas penkto įvykio priežastis – per didelis greitis arba saugaus greičio, atitinkančio sąlygas, nepasirinkimas. Šiuose įvykiuose žūsta apie 30 proc. visų eismo dalyvių;

2. Jauni vairuotojai. Apie 35 proc. vairuotojų, sukėlusių eismo įvykius, buvo 18-24 amžiaus vairuotojai;

3. Neapsaugoti eismo dalyviai. Iki 40 proc. aukų – pėstieji, 10 proc. – dviratininkai. Tai sudaro apie 50 proc. visų aukų skaičiaus;

4. Alkoholio vartojimas. Iki 12 proc. eismo įvykių, kuriuose žūsta žmonės, sukelia neblaivūs vairuotojai;

5. Sunkūs įvykiai. Pavojingas ar chuliganiškas vairavimas;

6. Kelių kirtimo vietos (nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos miestų, miestelių, gyvenviečių teritorijose). Tokiose vietose kertantieji kelią sudaro apie 10-15 proc. visų žuvusiųjų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Išaušo istorinio vizito diena: kuo Pranciškus skiriasi nuo pirmtakų (53)

Nusistovėję stereotipai esą popiežius, jų aplinką supa didžiulė prabanga.

Po kelionės keltu – lietuvės perspėjimas: nepasitikrinę prarasite nemažai pinigų (102)

Naują būdą keliauti atradusi vilnietė Justina pasijautė išleidusi daugiau nei turėjo. Pasak...

Naujausi reitingai: dviejų partijų varžybose – pasikeitimai (149)

Partijų reitinge valdančioji Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga ( LVŽS ) po ilgo laiko...

Lietuva laukia su nekantrumu: popiežiaus lėktuvas jau tuoj leisis Vilniaus oro uoste nuolat pildoma (9)

Šeštadienio rytą tarptautiniame Vilniaus oro uoste jau greitai nusileis popiežiaus Pranciškaus...

Vilniaus centre „pabiro plytos“: neklusnius vairuotojus tramdė net policijos švyturėliais (81)

Artėjant šeštadieniniam popiežiaus Pranciškaus vizitui Vilniuje, pagrindinėse sostinės...

Apie paskutines Steve'o Irwino gyvenimo akimirkas ir ištartus žodžius po 12 metų prakalbo tragediją matęs operatorius (26)

2006 m. rugsėjį Steve‘as Irwinas mirė nuo dygliauodegės rajos dūrio. Prieš 12 metų visus...

Orai: temperatūra per parą kris 10 laipsnių kiekvieną dieną šals vis labiau (33)

Labai šiltas dienas keis lietingos ir vėsios. Rugsėjo 22 dieną termometrai rodys 10 laipsnių...

Pasipiktino prabangiais modeliais su „vardiniais“ elektromobilių numeriais, bet „Regitra“ atrado kitą bėdą (186)

Prabangūs BMW, „ Audi “, „Porsche“ su elektromobiliams skirtais valstybinio numerio...

Moterų siaubas Klaipėdoje: mieste siautėja ginkluotas užpuolikas (122)

Po moters, šeštadienį vežimėlyje stūmusios vaiką, kraupios akistatos su užpuoliku Klaipėdos...

Nuslėptas dokumentas parodė tikrąjį rusų sukčiavimo mastą: JAV trūko kantrybė (238)

Jungtinių Tautų ekspertų grupės parengtoje ataskaitoje konstatuojama, kad Šiaurės Korėja...