aA
Iki šiol pagrindiniai lietuviškų vaikiškų rūbų pirkėjai buvo vokiečiai, švedai ir Didžiosios Britanijos gyventojai. Tačiau pastaruoju metu vaikiškos mados kūrėjų geografija prasiplėtė iki gerokai tolimesnių kraštų.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

"Versli Lietuva" pranešime spaudai teigiama, kad iš natūralių medžiagų pasiūtais unikalaus dizaino lietuviškais drabužiais vaikus noriai rengia pirkėjai iš Pietų Korėjos, Japonijos, Singapūro, Kinijos. Būtent su šiomis šalimis mūsų verslininkai pradėjo intensyviau dirbti po liepos pradžioje Prancūzijoje vykusios prestižinės vaikiškų rūbų bei aksesuarų parodos „Playtime Paris 2016“, kurioje jau ketvirtą kartą pristatė savo gaminius.

Pasak vaikų drabužių prekės ženklo „Unlabel kids“ vadovo Dano Gaižausko, būtent nuoseklus dalyvavimas parodoje ir atvedė Lietuvos verslininkus prie bendradarbiavimo su atstovais iš Azijos šalių.

Lietuviški drabužiai braunasi į vieną didžiausių rinkų: lūžis jau įvyko
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

„Parodoje dalyvavome jau 4 kartą. Mūsų drabužiais susidomėjo kinai ir korėjiečiai. Pastebėjau, kad, pavyzdžiui, amerikiečiai iškart užsisako patikusių drabužių, o atstovai iš Azijos stebi kelerius metus – ar išlaikai prekės ženklo vientisumą, kokybę ir tik tuomet, kai įsitikina, kad prekės ras nišą jų rinkoje – jų užsisako“, - sakė D. Gaižauskas.

Toje pačioje parodoje dalyvavusi prekės ženklo „Mummymoon“ vadovė Vėjūnė Unikauskienė pritarė, kad azijiečiai – apdairūs pirkėjai. „Jie gali stebėti mėgstamą ženklą, net ne kelis sezonus, o kelerius metus, tačiau turint kantrybės ir išlaukus, jie perka nesikuklindami. Būtent po šios parodos jaučiame lūžį, kai patys priėję sako - gana, mes pasiruošę“, - pasakojo V. Unikauskienė, parodoje atradusi naujų potencialių partnerių iš P. Korėjos, Japonijos, Kinijos, Kuveito. Tiesa, pirmieji azijiečiai, susidomėję šių lietuvaičių kolekcijomis prieš kelerius metus buvo japonai.

Lietuviški drabužiai braunasi į vieną didžiausių rinkų: lūžis jau įvyko
© DELFI / Karolina Pansevič

„Pastaruoju metu daugiausia eksportuojame į JAV, todėl kaip atsvara mums labai aktuali sparčiai auganti ir moderni Azijos rinka. Pietų Korėja itin aktyviai dalyvauja mados industrijoje, yra inovatyvi, ir mėgsta Europos skonį. Japonija mus įkvepia kūrybiškai savo konceptualiu dizainu, tačiau jie nepaprastai konservatyvūs, ilgai tikrina, kol ryžtasi užsakyti. Nuo šio sezono pradėsime bendradarbiauti su jaunais distributoriais“, - pridūrė V. Unikauskienė.

„Nors didžiausias šuolis tekstilės sektoriuje yra fiksuojamas būtent vaikiškų drabužių kategorijoje, Lietuvoje auga visa ši industrija, o apie 80 proc. produkcijos yra eksportuojama į daugiau nei 70 pasaulio šalių. Intensyvėjantis Azijos šalių ir Lietuvos verslininkų bendradarbiavimas – kryptis, į kurią skatindami eksportą orientuojamės jau kurį laiką. „Verslios Lietuvos“ analitikai Japoniją ir Kiniją kaip tikslines eksporto rinkas išskyrė dar pernai metų pabaigoje. O, pavyzdžiui, lietuviškus lino gaminius japonai atrado jau prieš kelerius metus“, - teigė Ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (7)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (2)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Prakalbus apie staigų atlyginimų kilimą – Maurico pastaba: deja, yra vienas magiškas žodis (87)

Finansų ministerija blogina ekonomikos augimo prognozes : kaip situacija keičiasi lietuvių...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (98)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (12)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Jasikevičius Eurolygos autsaiderių nenuvertina, bet nori atiduoti duoklę „Žalgirio“ sirgaliams (29)

Trys pergalės iš eilės ir keturios per pastarąsias penkerias rungtynes. Tokią statistiką...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (95)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Susigriebsite už galvos – kaip galėjote šių kasdienių gudrybių nežinoti anksčiau? (1)

Kartais net menkas dalykas gali sugadinti nuotaiką, ypač jeigu tai susiję su išvaizda. Dėmė ant...

Siaubingi įtarimai Pabradės gimnazijoje: pradėtas tyrimas dėl galimo mažamečių tvirkinimo

Vilniaus apskrities policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo jaunesnio negu 16 metų...

„Facebook“ pripažino: šimtus milijonų slaptažodžių galėjo matyti visi įmonės darbuotojai (7)

„Facebook“ ketvirtadienį pripažino, kad šimtai milijonų vartotojų slaptažodžių įmonės...