aA
Iki šiol pagrindiniai lietuviškų vaikiškų rūbų pirkėjai buvo vokiečiai, švedai ir Didžiosios Britanijos gyventojai. Tačiau pastaruoju metu vaikiškos mados kūrėjų geografija prasiplėtė iki gerokai tolimesnių kraštų.
Lietuviški drabužiai braunasi į vieną didžiausių rinkų: lūžis jau įvyko
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

"Versli Lietuva" pranešime spaudai teigiama, kad iš natūralių medžiagų pasiūtais unikalaus dizaino lietuviškais drabužiais vaikus noriai rengia pirkėjai iš Pietų Korėjos, Japonijos, Singapūro, Kinijos. Būtent su šiomis šalimis mūsų verslininkai pradėjo intensyviau dirbti po liepos pradžioje Prancūzijoje vykusios prestižinės vaikiškų rūbų bei aksesuarų parodos „Playtime Paris 2016“, kurioje jau ketvirtą kartą pristatė savo gaminius.

Pasak vaikų drabužių prekės ženklo „Unlabel kids“ vadovo Dano Gaižausko, būtent nuoseklus dalyvavimas parodoje ir atvedė Lietuvos verslininkus prie bendradarbiavimo su atstovais iš Azijos šalių.

Lietuviški drabužiai braunasi į vieną didžiausių rinkų: lūžis jau įvyko
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

„Parodoje dalyvavome jau 4 kartą. Mūsų drabužiais susidomėjo kinai ir korėjiečiai. Pastebėjau, kad, pavyzdžiui, amerikiečiai iškart užsisako patikusių drabužių, o atstovai iš Azijos stebi kelerius metus – ar išlaikai prekės ženklo vientisumą, kokybę ir tik tuomet, kai įsitikina, kad prekės ras nišą jų rinkoje – jų užsisako“, - sakė D. Gaižauskas.

Toje pačioje parodoje dalyvavusi prekės ženklo „Mummymoon“ vadovė Vėjūnė Unikauskienė pritarė, kad azijiečiai – apdairūs pirkėjai. „Jie gali stebėti mėgstamą ženklą, net ne kelis sezonus, o kelerius metus, tačiau turint kantrybės ir išlaukus, jie perka nesikuklindami. Būtent po šios parodos jaučiame lūžį, kai patys priėję sako - gana, mes pasiruošę“, - pasakojo V. Unikauskienė, parodoje atradusi naujų potencialių partnerių iš P. Korėjos, Japonijos, Kinijos, Kuveito. Tiesa, pirmieji azijiečiai, susidomėję šių lietuvaičių kolekcijomis prieš kelerius metus buvo japonai.

Lietuviški drabužiai braunasi į vieną didžiausių rinkų: lūžis jau įvyko
© DELFI / Karolina Pansevič

„Pastaruoju metu daugiausia eksportuojame į JAV, todėl kaip atsvara mums labai aktuali sparčiai auganti ir moderni Azijos rinka. Pietų Korėja itin aktyviai dalyvauja mados industrijoje, yra inovatyvi, ir mėgsta Europos skonį. Japonija mus įkvepia kūrybiškai savo konceptualiu dizainu, tačiau jie nepaprastai konservatyvūs, ilgai tikrina, kol ryžtasi užsakyti. Nuo šio sezono pradėsime bendradarbiauti su jaunais distributoriais“, - pridūrė V. Unikauskienė.

„Nors didžiausias šuolis tekstilės sektoriuje yra fiksuojamas būtent vaikiškų drabužių kategorijoje, Lietuvoje auga visa ši industrija, o apie 80 proc. produkcijos yra eksportuojama į daugiau nei 70 pasaulio šalių. Intensyvėjantis Azijos šalių ir Lietuvos verslininkų bendradarbiavimas – kryptis, į kurią skatindami eksportą orientuojamės jau kurį laiką. „Verslios Lietuvos“ analitikai Japoniją ir Kiniją kaip tikslines eksporto rinkas išskyrė dar pernai metų pabaigoje. O, pavyzdžiui, lietuviškus lino gaminius japonai atrado jau prieš kelerius metus“, - teigė Ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Laimėjusį partijos sparną įtaria turint keistų kėslų: ką patys krikdemai galvoja apie koaliciją su „valstiečiais“? (61)

Krikščioniškų demokratiškų pažiūrų Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų...

Butai regione už tūkstantį eurų vilioja ir specifinius pirkėjus: jiems tai gali tapti vartais į Europą (39)

Ignalinos rajone įsikūręs Didžiasalis iki šiol yra išskirtinis savo būsto rinka. Kaime galima...

5 mln. miestas grįžta į itin griežtą karantiną – užteko vos kelių klaidingų žingsnių (249)

Užteko tik kelių klaidingų žingsnių tvarkant keliautojų srautus, grįžtančius iš užsienio,...

Gamykla Jonavos rajone išaugo iki vienos didžiausių įmonių Baltijos šalyse: prekės pasiekia ir Tadžikiją (140)

Jonavos rajone, Čičinų kaime lietuviai vykdo valymo šluosčių ir kempinėlių gamybą, kurios...

Išsidalijus palikimą tarp brolių įsiplieskė karas: likau „biedniausias“ ir kalčiausias (80)

Yra pasaka kuri prasideda šitaip: „Gyveno trys broliai. Du protingi, o trečias...“ Taip, tas...

Regimantas Dima

Kaip parašyti labai trūkstamą lietuvių literatūrai erotinio žanro apsakymą

Liepa už lango. Autoriaus sode visi sodo darbai padaryti, lapija klesti, žiedai žydi ir autorius,...

Lenkija balsuoja įtemptame prezidento rinkimų antrajame ture: Duda susirėmė su Trzaskowskiu (4)

Lenkai sekmadienį pradėjo balsuoti itin įtemptame prezidento rinkimų antrajame ture, kuriame...

Nijolė Pareigytė-Rukaitienė įsigijo butą pasakiškoje Palangos vietoje: tarp kaimynų – dvi „69 danguje“ narės (161)

„Laukiu, kaip mažas vaikas savo naujų namučių prie jūros“, – įgyvendinta svajone,...

Odontologas – apie 4 dantų ligas, kurios aktualios ypač dabar: simptomai ir sprendimo būdai

Nors Lietuvoje karantinas atšauktas, tačiau pasaulyje dar užfiksuojami šios infekcijos židiniai,...

Juokingiausios apsipirkinėjimo internetu nesėkmės: nuo šiol dukart pamatuosite ir tik trečią pirksite (11)

Pirkti internetu – smagu ir paprasta, tačiau tai turi Ir nemažai minusų. Pavyzdžiui, šis...

|Maža didelių žinių kaina