Rytų Europos gamintojo megztos kelnaitės, kainuojančios 43 eurus, vaizduoja dramblio straublį, gyvatę, morką, palmę ar grybo kotą, rašo metro.co.uk.

Įmonės generalinis direktorius Simas Želvys iš Lietuvos svetainei metro.co.uk papasakojo apie šiuos humoristinius drabužėlius.

„Prieš penkerius metus per vieną mugę Lietuvoje ieškojau megztų kojinių savo draugo gimtadieniui. Viena pagyvenusi moteris prekiavo šimtais kojinių. Paklausiau, ar ji padarytų nuolaidą, jei imčiau tris poras. Tačiau ji pradėjo ant manęs rėkti. Pamaniau, kad jei ši pikta ponia gali verstis šiuo verslu, aš galiu dar geriau“, - apie verslo pradžią pasakojo S. Želvys.

Lietuvis nupirko dešimt porų kojinių, jas nufotografavo ir per dvi dienas pardavė internetu.

Kitą dieną jis nupirko dar dešimt porų, tačiau šį kartą negalėjo jų parduoti net tris mėnesius.

S. Želvys teigia pamatęs, kad megztų kojinių rinka jau yra perpildyta, todėl jam reikėjo ieškoti kažko unikalaus. „Turėjau rasti produktą, kuris atrodytų įdomiai ir būtų smagi dovana. Pastebėjau, kad niekas neprekiauja megztomis vyriškomis kelnaitėmis“, - teigė jis.

„Man prireikė kelių mėnesių, kad sukurčiau dizainą, pagaminčiau prototipą ir padaryčiau geros kokybės nuotraukas“, - sakė verslininkas.

Dabar jo verslas klesti. Simas sako, jog kasmet pardavimai auga dvigubai.

„Šis verslas nuo dešimties porų neparduotų kojinių išaugo iki pasaulinio linksmų, megztų šortukų verslo“, - teigė jis.

„Šias kelnaites pardavinėju pirkėjams iš viso pasaulio – JAV, Kanados, Europos Sąjungos, Azijos, Australijos ir Naujosios Zelandijos“.

S. Želvys pasakojo, kad pirmosios kelnaitės buvo labai paprastos – „paprasti šortukai su kišenėle peniui“.

„Juos gerai pirko, bet tai nebuvo kažkas ypatinga. Kreipiausi į savo mezgėjas ir daviau laisvę jų vaizduotei, kuriant kelnaičių dizainus“, - teigė jis.

„Leidau joms kurti savarankiškai ir pamažu atrinkome geriausias idėjas: dramblio straubliuką, gyvatę ir meškiuką“.

S. Želvys teigia, kad pagrindinės jo klientės yra merginos.

„Daugybė moterų perka šias kelnaites savo vaikinams ir vyrams Kalėdų, Valentino dienos, gimtadienių, vestuvių, draugystės metinių ir kitų švenčių proga“.

„Vyrai perka jas savo kolegoms. Šios kelnaitės labai unikalios, todėl jos garantuoja ir unikalią reakciją bei prisiminimus“, - sakė jis.

„Nenorėjome gaminti produkto, kuris būtų pernelyg erotiškas ar pornografinis. Norėjome išsaugoti pusiausvyrą tarp seksualios ir humoristinės dovanos. Tai turėjo būti šeimyniškas gaminys“, - teigė lietuvis.

Parduotuvės svetainėje linksmai rašoma: „Oooolala! Nustebink jį! Būkite tikri, kad turite paruoštą kamerą“.

Svetainėje taip pat skelbiami pirkėjų atsiliepimai. „Iki šiol tai buvo pats geriausias pirkinys. Negaliu sulaukti, kada galėsiu įteikti jį savo vaikinui Valentino dienos proga ir pažiūrėti, kaip jis reaguos, cha cha cha“, - rašė viena pirkėja.

„Man jos patinka! Jos gerai pagamintos ir atrodo itin šiltos bei jaukios. Manau, mano vaikinui jos tikrai patiks. Jei ne, aš jas pasiliksiu sau“, - teigė kita mergina.

„Jos tobulai tiko mano vaikinui ir tapo pačiu geriausiu pokštu mūsų metinių proga!“, - džiaugėsi trečia pirkėja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)