Kokybiškas kasdienis apsipirkimas šalies gyventojams neatsiejamas nuo galimybės apsipirkti greitai ir patogiai, - atskleidė š. m. gegužės mėnesį bendrovės „Maxima LT“ atliktas pirkėjų įpročių tyrimas.
© DELFI / Domantas Pipas

Spartų aptarnavimą ir galimybę greitai atsiskaityti už prekes labiausiai vertina 74 proc. šalies pirkėjų. Beveik tiek pat (76 proc.) tvirtina, jog vienas svarbiausių šalies prekybos centrų kokybės parametrų – spartus aptarnavimas prie kasų ir galimybė apsipirkti, nestovint eilėse, - rašoma bendrovės pranešime spaudai.

„Daugeliui šalies gyventojų apsipirkimas jau tapęs kasdienės rutinos dalimi, todėl nenuostabu, jog dėl spartaus gyvenimo tempo pirkėjai vis labiau vertina galimybę apsipirkti per trumpesnį laiką. Matome, jog užsukę į maisto prekių parduotuvę, pirkėjai nori tiek lengvai rasti jiems reikalingas prekes lentynose, tiek greitai atsiskaityti už jas kasoje, negaišdami laiko eilėse.

Netgi esame paskaičiavę, kad prie kasos klientai linkę praleisti ne daugiau nei 8,3 minutes, o sveriamų produktų skyriuje – ne daugiau nei 6 min. Tai skatina mus investuoti į naujas technologijas, tokias kaip greito aptarnavimo ar savitarnos kasos, taip pat nauji patogesni atsiskaitymo būdai, leidžiantys sutaupyti pirkėjų laiko ir supaprastinti apsipirkimo procesą“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Pasak jo, šią tendenciją patvirtina ir kasdieniai pirkėjų įpročiai. 62 proc. tyrimo dalyvių sutinka, jog prie kasdienio jų apsipirkimo kokybės gerinimo reikšmingai prisideda greito aptarnavimo bei savitarnos kasų diegimas. Prekybos tinklo duomenimis, parduotuvėse įrengtomis savitarnos kasomis šiandien naudojasi apie penktadalis visų pirkėjų. Dažniausiai jose pirkėjai atsiskaito už nedidelį kiekį kasdienių prekių ir vidutiniškai išleidžia apie 9 eurus.

Šiuo metu dalyje tinklo parduotuvių jau įrengtos ir vadinamosios „WinPOS“ kasos, kuriose veikia naujos kartos kortelių nuskaitymo terminalai, palaikantys NFC (Ang. Near Field Communication) ryšį ir leidžiantys atlikti bekontakčius mokėjimus. Pasak Ž. Valkerio, diegti šią technologiją nuspręsta siekiant dar labiau supaprastinti atsiskaitymo už prekes procesą, nes, naudojant šią technologiją, mokėtojams ateityje nebereikės papildomai įvesti mokėjimo kortelės PIN kodo. Šią technologiją sparčiau vystyti šalies bankai turėtų pradėti nuo š.m. rudens.

Ko lietuviai labiausia nemėgsta prekybos centruose
© DELFI / Domantas Pipas

„Bekontakčiam atsiskaitymui išties intensyviai ruošiamės. Šiandien tokie terminalai jau veikia beveik pusėje prekybos tinklo kasų – apie 700 iš maždaug 2000“, - sako „Maxima Lt“ vadovas. Bendrovės skaičiavimais, vieno tokio terminalo įrengimas prekybos tinklui atsieina apie 2 tūkst. eurų.

Bendrovės atliktas tyrimas taip pat parodė, jog lietuviai – gana reiklūs pirkėjai. Nors didžioji dalis pirkėjų prekybos centro kokybę visų pirma sieja su šviežiais maisto produktais, tyrimo duomenys rodo, jog šalies gyventojams nemažiau svarbu ir aktualus parduotuvės asortimentas, patrauklūs kainų pasiūlymai, lanksti lojalumo sistema, taip pat patrauklus parduotuvės interjeras, patogus suplanavimas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Gyvai / Medikai įskaudinti: prieš mitingą aistras pakurstė Skvernelis tiesioginė transliacija iš mitingo nuo 15.45 val. (167)

Pirmadienį Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis į vyriausybę pasikvietė Lietuvos medikų...

Pinskuvienė pranoko pati save: pažemino manekenės standartų neatitinkančią žurnalistę (475)

Portalo „Krašto naujienos“ vyr. redaktorė Neringa Tuškevičienė eilinį kartą viešai...

Tęsiantis ginčui dėl skelbimų rinkos monopolio vienas iš žaidėjų lieka mįsle (6)

Vilniaus apygardos administraciniame teisme birželio 12 d. bus dar kartą nagrinėjamas bendrovių...

Precedento neturintys pokyčiai: kas nutiko Kim Jong Unui? geologai: branduolinių bandymų komplekse – griūtis (84)

Visai netrukus Šiaurės Korėjos lyderis Kim Jong Unas susitiks su Pietų Korėjos prezidentu...

Sovietmečio atgarsiai: kirpyklose kainos tebeskirstomos pagal lytį (61)

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba skelbia akciją „Kaina neturi lyties“ ir ragina...

Sensacingai išgarsėjusi Emma DELFI interviu atskleidė: visa tai, ką matėte, tebuvo gudraus plano dalis (156)

Praėjusią savaitę beveik visą Lietuvą savo pasisakymais ir išvaizda nustebinusi Emma Hulse...

Masinė avarija Vilniaus centre – susidūrė autobusas ir 4 lengvieji automobiliai susidarė didelė spūstis (13)

Ketvirtadienio popietę, kiek po 15 val., Vilniaus centre, A. Goštauto, Vilniaus ir Žygimantų...

Derybose dėl atsijungimo nuo Rusijos – finišo tiesioji (103)

Politinis susitarimas dėl Baltijos šalių elektros sistemos sinchronizacijos su Vakarais turėtų...

Ballų drama su nelaiminga pabaiga: be atsisveikinimo koncerto, keikiant Šeškų ir nepakilus iš dugno (207)

„O! O! Zo jau kyla kyla, ei, oi, ė, ei, oi, leiski man pakilti. Ei, nuėjome toli, turime pakilti....

Vilniečių laukia permainos: nuo gegužės už atliekas mokėsime kitaip (63)

Nuo šių metų gegužės 1-osios Vilniuje įvedama vietinė rinkliava už komunalinių atliekų...