Iki šiol per „Klaipėdos naftos“ terminalą baltarusių gabenti kroviniai buvo tik mazutas. Pagal sutartį planuojama priimti naujojo naftos produkto – dyzelino – 20 tūkst. tonų.

Bendrovės vadovybė siekia tikslo, kad bendradarbiavimas su baltarusių partnere išaugtų į ilgalaikio kontrakto pavidalą.

„Terminalui labai svarbu ilgalaikės sutartys su stambiausiais klientais, tokiais kaip „Orlen Lietuva“ ar Litasco S.A. Tačiau mažesnės apimties sutartys su rinkoje gerai žinomais vardais bei šalies kaimynais padeda diversifikuoti užsakymų portfelį. Tai leidžia tikėtis geresnių finansinių rezultatų ir greičiau pajusti bei reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius bei pritraukti didesnius naftos produktų srautus į Klaipėdos uostą“, – teigė bendrovės „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

„Tranchema“ organizuoja logistiką Lietuvos teritorijoje Baltarusijos naftos gamintojų kroviniams ir yra neatskiriama Baltarusijos naftos perdirbėjų pagamintų naftos produktų pardavimo programos FOB Klaipėda sąlygomis dalis.

Ši programa numato, kad pardavėjas apmoka visas išlaidas, patiriamas atgabenant ir pakraunant krovinį į laivą, jis užtikrina viso tiekimo grandinės funkcionavimą, tuo pačiu užtikrindamas krovą bendrovėje „Klaipėdos nafta“.

Mantas Bartuška pažymėjo, kad Baltarusijos krova šviesiųjų naftos produktų „Klaipėdos naftoje“ gali būti ženklas į FOB programos tolimesnį bendradarbiavimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)