aA
Kaune esanti kebabinė Helovino proga nustebino savo klientus nestandartiniu sprendimu – siūlo paragauti dar nematytus juodos spalvos kebabus.
Juodi kebabai
Juodi kebabai
© Įmonės nuotr.

„Visi švenčia Heloviną, tuo pačiu ir įmonė nori prisidėti prie to jaunimo, kad jiems būtų įdomiau, kad jiems būtų kažkokia šventė atėjus pas mus valgyti. Visiems labai įdomu. Visi pakankamai sužavėti, labai nustebę“, – sako juodais kebabais prekiaujančios įmonės „Liuks kebabai“ direktorė Jolita Tamaliūnienė.

Pasak pašnekovės, juodi kebabai niekuo nesiskiria nuo įprastų, tiesiog yra pritaikyti specialiai progai, o ir kaina jų tokia pat kaip tradicinių – mažas kebabas kainuoja 2,10 eur., o didelis – 2,70 eur. Tačiau atskleisti, kaip jie gaminami nepanoro, nes tai – komercinė paslaptis.

„Mes dedam natūralius priedus, bet nenorėtume sakyti tos tešlos recepto, nes konkurentai negailestingi. Bet viskas ten tikrai yra natūralu, jokių dažų, jokios chemijos nėra. Net kai valgai nieko nelieka, nedažo. Ir skonis toks pats kaip įprasto kebabo. Jokio kitokio skonio neturi“, – tikino J. Tamaliūnienė.

Juodi kebabai
Juodi kebabai
© Įmonės nuotr.

Ji sako, kad dėl netradicinio sprendimo sulaukė kažkiek naujų klientų, tačiau kiek tiksliai žmonių atvyko paragauti būtent juodų kebabų pasakyti negalėjo.

„Kas sužinojo, visi atvažiuoja būtent jų paragauti. Kas eina švęsti helovino taip pat užsuka, nes tai yra naujiena Kaune ir norime išsaugoti tą naujieną. Mes stengiamės daryti kažką naujo kiekvienai šventei“, – sako J. Tamaliūnienė.

Galėtų pritraukti pilnus lėktuvus turistų

Marketingo strategijos eksperto Lino Šimonio teigimu, juodų kebabų idėja tikrai yra įdomi, tačiau prekiaujant jais tik per Heloviną didelės naudos tikėtis nereikėtų.

„Reikia labai aiškiai atskirti du dalykus. Pirma – strategija. Tai yra strateginiai sprendimai, kurie atsako į klausimą, kodėl pirkti pas mus, o ne pas konkurentus. Tai yra išskirtinumas, motyvas pirkti. Visos sėkmingos įmonės turi tinkamą ir aiškią savo strategiją ir žmonės dėl to pas juos ateina.

Strategiją reikia skirti nuo taktikos, kaip mes ją įgyvendiname. Visas prisitaikymas prie Helovino ir panašių švenčių jau yra taktiniai dalykai, kurie idealiai atlikti sutampa su strategija. Jeigu šitos kebabinės strategija yra išskirtinumas – juodi kebabai, jie jais garsėja Lietuvoje ir už jos ribų, tai jų surišimas su Helovinu yra puikus, dar kartą primena apie save ir tai yra ilgalaikės sėkmės įtvirtinamas. Jeigu to nėra, kebabai tokie kaip visur ir tai yra kažkoks laikinas sugalvojimas, tai efektas ir bus laikinas“, – sprendimą komentuoja L. Šimonis.

Linas Šimonis
Linas Šimonis
© Asmeninio archyvo nuotr.

Kadangi juodi kebabai siūlomi tik per Heloviną, net gana didelio populiarumo socialiniame tinkle „Facebook“ susilaukusi akcija įmonei ilgalaikės naudos neatneš, įsitikinęs L. Šimonis. Tačiau marketingo eksperto teigimu, tokį sprendimą jie galėtų išnaudoti ne tik per Heloviną.

„Kartais taip įvyksta, kad kažkokie taktiniai dalykai, kaip, pavyzdžiui, juodi kebabai, būna tiek geri, kad jie virsta įmonės strategija ir jie virsta tuo išskirtinumu, ilgalaikiu motyvu pirkti. Tokiu atveju gali būti, kad ši kebabinė atsitiktinai surado savo išskirtinumą, surado savo strategiją ir galbūt po kelių metų skris lėktuvai pilni turistų, kurie bus užsirezervavę vietas šitoje kebabinėje ir jie dės į „Facebook“, savo puslapiuose ir visur kitur įspūdžius iš kebabinės, kuri pardavinės juodus kebabus.

Man ta juodų kebabų idėja atrodo verta dėmesio, aš ją labai rimtai svarstyčiau, ar nevertėtų to paversti ilgalaike strategija. Nes tai yra tas išskirtinumas. Užsimaniau kebabų ir galvoju, kur man važiuoti. Va – jie duoda juodus. Manau, čia gali būti tas arkliukas, ant kurio gali gimti rimtas, didžiulis, pelningas kebabinių tinklas“, – svarsto L. Šimonis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Pasitikrinkite: jei esate alergiškas šiems komponentams, galite būti alergiškas vakcinai (5)

Viena iš didžiausių žmonių baimių dėl COVID-19 vakcinų – galimos alerginės reakcijos....

Savo vakcinacijos tvarką įvedęs Marijampolės meras: mes daug ką viešai nutylime (19)

Suvalkiečiai į vakcinaciją pažvelgė išties kūrybiškai: Marijampolėje pradėta akcija...

Ekspertai – apie „Yazaki“ ir „Wavin“ pasitraukimą: lietuviai tapo per brangūs (330)

Vienas didžiausių Klaipėdos darbdavių, japonų kapitalo „ Yazaki “ iš darbo atleidžia 435...

Raskevičius pasipiktino: Skvernelis skleidžia dezinformaciją, santuokai įteisinti reikėtų 94 balsų (61)

Laisvės frakcijos narys ir Partnerystės įstatymo projekto iniciatorius Tomas Vytautas Raskevičius...

Profesorius Kalibatas – apie visuotinę vakcinaciją: kai kurie sprendimai gali suduoti rimtą smūgį (29)

Pirmyn į visuotinę vakcinaciją , ir greičiau atlaisvinkime visus suvaržymus. Kadangi visi norime...

Socialdemokratų viduje – rimti karai: sulaukė pikto laiško – tai moterų žeminimas (63)

Lietuvos socialdemokratų partija ( LSDP ) šiuo metu renka naują partijos pirmininką. Dėl šios...

Šimonytė: virusas neišeis nei tada, kai ateis vasara, nei tada, kai ateis Kalėdos (166)

Ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė sako, kad koronavirusas, atėjus vasarai, neišnyks, todėl...

Baltarusija: priemonės Vakarams jau parengtos, bus ir asimetriškų sankcijų (99)

Baltarusija parengė naujas sankcijas Vakarams, kurios bus skelbiamos, jeigu jie tęs savo sankcijų...

Dalia Vaitkutė-Šiaulienė | D+

Klaipėdos rajonas šiemet kvies poilsio gamtoje mėgėjus: vilios nieko nekainuojančiomis pramogomis po atviru dangumi

Pernai vasarą lietuvių antplūdžiu besidžiaugęs pajūris panašaus scenarijaus tikisi ir šiemet,...

Netikėto gesto oro uoste sulaukę „The Roop“ buvo pamaloninti, bet fotografuotis drauge nesutiko (5)

Gegužės 7-ąją į Roterdamą išlydėta grupė „ The Roop “. Tai – paskutinė stotelė, po...