Kai kurias šių problemų gali išspręsti tik specialistas.

Tačiau prieš paduodami įrenginį remontui išbandykite šiuos patarimus.

Jei kompiuteris nebeįsijungia, po to, kai jį išmontavote, įsitikinkite, kad visos dalys yra teisingai surinktos, prijungtos ir gerai pritvirtintos savo vietoje. Tik tada galima atlikti šiuos veiksmus.

1. Jei kompiuteris nereaguoja į bandymus įjungti arba iškart išsijungia

Įsitikinkite, kad jūsų kištukinis lizdas veikia. Patikrinkite laidų jungtį ir vientisumą. Jei naudojate ilgintuvą, tuomet taip pat patikrinkite jo mygtuką. Atjunkite nereikalingus įrenginius nuo kompiuterio. Galbūt sistemos bloko gale yra papildomas maitinimo jungiklis – patikrinkite.

Jei turite nešiojamąjį kompiuterį, įkraukite jį ir palaukite bent 30 minučių, tada bandykite vėl įjungti. Jei per šį laiką įkrovimo adapteryje ar nešiojamame kompiuteryje neužsidega maitinimo indikatorius, o įrenginys neįsijungia, pakeiskite įkroviklį.

Daugelis pagrindinių plokščių turi išimamą bateriją, kurios dėka kompiuterio nustatymai nėra iš naujo nustatomi net ir visiškai išjungus įrenginį. Jei nebijote netekti garantijos, atjunkite prietaisą ir atidarykite korpusą. Tada švelniai pabandykite išimti bateriją ir po kelių minučių įdėkite ją į vietą. Tai panaikins visus nustatymus, galbūt to pakaks, kad kompiuteris įsijungtų.

Jei pakartotinis įjungimas nepadeda, tikėtina, kad jūsų akumuliatorius paprasčiausiai paseno. Gali būti, kad dėl to kompiuteris neįsijungia. Jei keletą metų nekeitėte baterijos, reikėtų įsigyti naują, ir tuomet vėl patikrinti kompiuterio veikimą.

Būkite atsargūs, kai kuriuose įrenginiuose baterija gali būti neišimama. Tokiu atveju pakeisti ir iš naujo įdėti baterijos nepavyks.

2. Jei po įjungimo matote tik juodą ekraną

Tarkime, kad įjungus kompiuterį jis veikia, jo lemputės, aušintuvai yra triukšmingi, bet ekranas nereaguoja.

Jei naudojate atskirą monitorių ir jo indikatoriaus lemputė neužsidega, patikrinkite kabelį, ar tinkamai prijungtas monitorius. Jei įmanoma, pakeiskite laidą, jei negalite – nuneškite monitorių į aptarnavimo centrą.

Jei monitoriaus indikatorius veikia arba jūs turite nešiojamą kompiuterį, o įjungus matote tik juodą ekraną, greičiausiai kažkas negerai su kompiuterio aparatine įranga. Šiuo atveju geriau kreiptis į specialistą.

Atjunkite visus įrenginius nuo kompiuterio, išskyrus monitorių, ir bandykite dar kartą jį įjungti.

Kai kuriais atvejais taip pat padeda baterijos pakeitimas motininėje ploštėje.

3. Jei kompiuteris įsijungia, bet neužsikrauna „macOS“

Pabandykite paleisti „Mac“ saugiuoju režimu. Norėdami tai padaryti, iškart po įjungimo paspauskite ir kelias sekundes laikykite nuspaudę klavišą Shift. Jei turite „MacBook“, prijunkite jį prie maitinimo tinklo.

Jei kompiuteryje veikia šis režimas, sistema gali automatiškai išspręsti problemas, kurios trukdė paleisti kompiuterį. Iš naujo paleiskite įrenginį nepaspausdami jokių klavišų ir patikrinkite, ar dabar pasileidžia „macOS“. Jei nepavyksta, bandykite atkurti operacinę sistemą.

4. Jei niekas nepadėjo

Jei šie patarimai nepadeda, galite kreiptis pagalbos į aptarnavimo centrą arba pabandyti grąžinti kompiuterį į parduotuvę, jei įrenginys turi garantiją.