Dažnam skrydis lėktuvu tėra būdas nuvykti iš taško A į tašką B, tačiau patogiai įsitaisęs lėktuvo salone tik retas susimąsto, kiek žmonių dirba dėl to, kad kelionė būtų ne tik komfortabili, bet ir saugi.

Pilotų bei skrydžių palydovų darbas vis dar iš arti matytas tik nedidelei daliai visuomenės. O ką jau kalbėti apie žmones, kurie pasilieka ant žemės, tačiau ant savo pečių neša ne mažesnę atsakomybę nei lėktuvų kapitonai – mechanikai, technikai, skrydžių dispečeriai.

Nors visos su aviacija susijusios specialybės atrodo gana romantiškos – kelionės, dangaus aukštybės, geri atlyginimai – DELFI naujame projekte „Dangaus profesija“ pateiks ne tik gražiąją aviacijos pusę, bet ir išskirtinius pasakojimus apie šio darbo subtilybes, iššūkius, riziką, pavojus ir baimę.

Išskirtiniai kadrai iš aviacijos specialistų kasdienybės, atviri pokalbiai apie keleivių kultūrą, pasaulį sudrebinusias katastrofas, specialistų trūkumą, nelengvą karjeros kelią ir pasisekimo bei gero atlyginimo kainą – tai tik keletas temų, kurias DELFI skaitytojai ras šiame projekte.

Taip pat atsakysime, ar verta bijoti skraidyti, kaip prižiūrimi lėktuvai, kodėl įvyksta avariniai nusileidimai ir kitus kiekvienam keliaujančiam, ir ne tik, aktualius klausimus.

„Žinoma, žmonės ne be reikalo aukoja kai kuriuos dalykus dėl atlyginimo ir finansinės gerovės, kurią bent iš dalies sau gali leisti. Tačiau galėčiau pasakyti, kad visuomenės akyse pilotų gaunamas uždarbis yra išpūstas. Daug kas galvoja, kad, jei esi pilotas, tavo lagaminėlis, kurį tu vežiojiesi, visada pilnas pinigų. Taip, deja, nėra“, – DELFI sakė 29-erių lėktuvo pilotas Marius Lisauskais.

Visą interviu su juo ir dar daugiau naujienų rasite čia.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Nutylėta sovietų armijos katastrofa: panikos apimti gyventojai lėkė iš namų ir sodino vaikus pas svetimus žmones (262)

Nedaug trūko, kad netoli Berlyno 1977 metais būtų įvykęs branduolinis sprogimas, – rašo...

Žymūs ekonomistai susiginčijo, kokia yra skurdo kartelė (355)

Žymūs ekonomistai – „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis ir Vilniaus...

Merkel ir Putino pokalbis truko 3 valandas: apie ką jie kalbėjo? (99)

Vokietijos kanclerė Angela Merkel ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas aptarė būdus,...

Juodieji karų su banditais puslapiai: „Vilniaus brigados“ garsenybės buvo laužomos sostinės požemiuose (453)

Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę 1990 m. šalis paveldėjo sovietinę miliciją, kitos operatyvinės...

Karolinos Meschino sėkmės istorija: kaip patyčias kentęs vaikas virto „Instagram“ žvaigžde (34)

Dirbti „Instagram“ tinkle. Sakysite, nesąmonė?! Karolina Meschino irgi nedrįsta taip apie...

Jolita Mikolaitienė: 21 amžius, o iki šiol moterys naiviai ieško slaptos prasmės tiesmukuose vyrų žodžiuose (119)

Atsakingas pareigas tarptautiniame versle užėmusi Jolita Mikolaitienė daugeliui geriau pažįstama...

Susipešė dėl pinigų „Eurovizijai“: konkursas Izraelyje gali ir neįvykti (21)

Izraelio nacionalinis transliuotojas iškėlė ultimatumą šalies ministrui pirmininkui...

Romantiškos pažintys internete: kodėl moterys elgesi kitaip negu vyrai (12)

Romantiška pažintis internete nėra blogesnė negu darbe arba bare ir neturi įtakos tolimesniems...

Pomidorai gigantai – kaip auginti ir kodėl trūkinėja

Nemažai žmonių mėgsta stambiavaisius pomidorus. Net atleidžia jiems už tai, kad jie netelpa į...

Estafetinio bėgimo „Pažink Lietuvą!“ nuo Nidos iki Vilniaus transliacija

Ultramaratonininkas Aidas Ardzijauskas labiausiai išgarsėjo tada, kai minėdamas Lietuvos 100-ečio...