aA
Du didžiausius Lietuvos miestus jungiantį maždaug 100 kilometrų ilgio greitkelį numatoma paversti automagistrale. Kelyje Vilnius-Kaunas taip pat planuojama įrengti elektroninius eismo valdymo ženklus, kurie užtikrintų didesnį saugumą.
Rytinis reidas kelyje Kaunas-Vilnius
© DELFI (R.Gečiūnaitės nuotr.)

„Planas yra artimiausiu metu šitą ruožą, kuris yra svarbiausiais mūsų valstybei, - juo važiuoja didžiausi automobilių srautai, jis jungia didžiausius miestus, - paversti iš greitkelio į automagistralę, tai yra su 130 kilometrų per valandą greičiu“, - BNS sakė Automobilių kelių direkcijos laikinasis vadovas Egidijus Skrodenis.

Kelių direkcijos investicijų skyriaus vedėjas Remigijus Lipkevičius BNS teigė, kad preliminari projekto vertė gali siekti 35-40 mln. eurų, dalį jos finansuos Europos Sąjunga.

Egidijus Skrodenis
Egidijus Skrodenis
© DELFI / Karolina Pansevič

E. Skrodenio teigimu, rekonstruojant kelią, bus įrengti pėsčiųjų viadukai, pailgintos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, pakeistas priešpriešines eismo juostas skiriantis apsauginis atitvaras, įrengtas naujas kelio ruožų apšvietimas.

Direkcija trečiadienį paskelbė kelio Vilnius-Kaunas rekonstrukcijos konkurso technines specifikacijas. Pasak E. Skrodenio, sutartis su rangovais optimistiniu scenarijumi būtų galima pasirašyti kitų metų vasarį-kovą.

Anot laikinojo direkcijos vadovo, kitą savaitę numatoma skelbti ir elektroninio eismo valdymo ženklų įrengimo konkursą.

„Dabar esantys greičio ženklai bus pakeisti į valdomus iš Eismo informacijos centro. Tikslas yra padaryti, kad tiek žiemą, tiek vasarą, esant geroms sąlygoms, būtų leidžiama vairuotojams važiuoti 130 km/h greičiu. Jeigu sąlygos blogos, greitis būtų mažinamas, vairuotojai būtų įspėjami apie eismo įvykius, grūstis, atliekamus darbus ar pavojus“, - BNS aiškino E. Skrodenis.

Autostrada Vilnius-Kaunas atidaryta 1970 metais - tuo metu ji buvo viena moderniausių magistralių tuometinėje Sovietų Sąjungoje.

Ją statė tuometinė Kauno pirmoji tiltų statybos valdyba (dabar - „Kauno tiltai“), vėliau ta pat įmonė ne kartą rekonstravo kelią.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Ligoninės „mirtininkės“: vienintelis kriterijus gali nulemti 15 ligoninių likimą (212)

DELFI pasiekė Sveikatos apsaugos ministerijos ( SAM ) specialistų parengta neoficiali analizė,...

Šeimai finansų krizė nesibaigia iki šiol: įžvelgia sistemines spragas (16)

Praėjusiame dešimtmetyje Lietuvoje besipučiant nekilnojamojo turto kainų burbului, verslininkas...

ES gimė Italijos saloje, dabar jos gyventojai nori lauk (64)

Niūriai žvelgdamas į apleistą salos uostą, Ciro Alleatis nė kiek neabejoja, kas yra kaltas dėl...

Eli Lake: Šiaurės Korėjos apgavystė (3)

Nuo tada, kai praėjusį birželį per viršūnių susitikimą Singapūre susipažino su Kim Jong Unu,...

Tragiškas Celine Dion gyvenimas - lyg prakeiksmas: lydimas gedulo, persileidimų ir vyro kančių (12)

Kanadiečių dainininkės Celine Dion širdis niekuomet nepamirš velionio vyro ir buvusio...

Didžiuliai vandens kiekiai suteka į plyšius vandenyno dugne – kur jis dingsta? (29)

Jūs tikriausiai žinote, kad Žemės paviršius yra tarsi suskeldėjusio kiaušinio lukštas....

Planuojantiems statybas: ką privaloma žinoti apie detaliojo ir bendrojo plano koregavimą (2)

Rinkdamiesi žemės sklypą, kuriame norėtumėte statyti savo svajonių namą ar vystyti kitą...

Pasitelkite vieną gudrybę ir įspaudų ant kilimo neliks iš karto

Kai norisi permainų namuose, o laiko remontui nėra, pakanka perstatyti baldus – malonios permainos...

Pavojingų atliekų mūsų namuose netrūksta: kaip su jomis elgtis? (1)

Kasdieniai poreikiai kiekvienos šeimos namuose palieka po nemažą krepšelį atliekų. Dalį...

8 klaidos, kurių rudenį neišvengia dažnas sodininkas (2)

Rudenį paprastai pasijuntame išvarginti žemės ūkio darbų, todėl norime juos kuo greičiau...