Reklamos katalogai grįžta į madą: internetas jų neįveikė

...

Katalogas / Micheile Henderson nuotr.
Katalogas / Micheile Henderson nuotr.
Šaltinis: Unsplash
2020 m. vasario 27 d. 11:35 Jonathan Z. Zhang

Nepaisant to, kad jau du dešimtmečius rinkodara vykdoma el. paštu ir socialiniuose tinkluose, o vartotojų patirtis vis labiau skaitmenizuojama, paštu siunčiamų katalogų nuolat daugėja nuo 2015 m. Be to, žmonės juos priima labai entuziastingai – vartotojų atsakas nuo 2004 m. iki 2018 m. išaugo 170 proc. Taip yra ne tik dėl senamadiškų internetu nesinaudojančių žmonių. Yra įrodymų, kad paštu gauti katalogus ypač patinka jauniems žmonėms.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Susiję straipsniai