„Gražu žiūrėti, kaip stengiesi išnešti sveiką kailį, – tyčiojasi Summer Solesis, žvelgdama į kamerą. – Nepabėgsi nuo mano milžiniškų 41 dydžio pėdų!“ Stovėdama priešais ant žemės gulintį telefoną, ji apsimeta trypianti žiūrovus koja. Žiūrovai (tikriausiai) supranta, kad S. Solesis vaidina „milžinę purvinomis kojomis, naikinančią namuose įveisusius mažus žmogeliukus“, kaip pavadintas vienas vaizdo įrašas. Įrašas prastos kokybės, bet atrodo, kad žiūrovams nesvarbu. „Nepamirštama – kaip mielai trypi kojomis“, – komentarų skyriuje giria vienas gerbėjas Svenas.
S. Solesis slapyvardžiu pasivadinusi simpatiška 26-erių Floridos gyventoja internete personažą sau susigalvojo praeitą kovą, nes prasidėjus pandemijai neteko darbo restorane. „Mano mama nuolat kartodavo, kad mano gražios pėdos, – pasakoja ji. – Taigi pamaniau: nagi, pažiūrėkime, ar internetas irgi mano, kad mano pėdos gražios.“ Internetas sutiko, kad taip. Jos paskyra „Instagram“ pritraukė 20 000 sekėjų. Kai kas siūlė pinigų, kad sukurtų asmeninių nuotraukų ir vaizdo įrašų. Po kelių mėnesių ji prisijungė prie tinklalapio „OnlyFans“ – iš Londono valdomos platformos, kurios nariai moka už prenumeratą. Maždaug 50 žmonių visame pasaulyje moka po 10 dolerių per mėnesį, kad galėtų stebėti S. Solensis naujienų srautą – tinklalapiui atidavusi 20 proc. mokestį ji per metus uždirba apie 5 000 dolerių. Dar maždaug tiek pat gauna iš arbatpinigių ir parduodamų produktų, tarp jų ir neplautų kojinių (10 dolerių už kiekvieną nešiojimo dieną).
Per pastarąjį dešimtmetį bet kas, kas tik turi telefoną, tapo potencialiu kūrėju.