Internetu nusipirkau prekę, bet jos taip ir negavau: trumpas gidas, kaip atpažinti sukčių el. parduotuvę, ir ką daryti, jei jau „pasimovei“

1

E. parduotuvė
E. parduotuvė
Šaltinis: Shutterstock
2022 m. rugsėjo 22 d. 06:20 Vytautė Merkytė

Dabar greičiausiai būtų sunku rasti lietuvį, kuris nėra bent vieno daikto pirkęs internetu – ar iš el. parduotuvės, ar iš skelbimų portalų. Ir reikėtų pripažinti, kad ne vienas žmogus yra nukentėjęs nuo sukčių, pavyzdžiui: iš gražios „Instagramo“ parduotuvės nusipirko striukę, tačiau jos taip ir nesulaukė. Arba nusipirko batus, tačiau vietoje jų gavo krūvą pasiteisinimų. Ir tik perskaitę el. parduotuvės atsiliepimus pamatė, kad niekas negavo užsakytų prekių, o bent vienas komentatorius išmintingai parašė: „Sujudo zona“. Ką reikėtų daryti, jei pats pakliūni į tokių sukčių nagus? Kreiptis į vartotojų teises, policiją? Pasiteiravau kolegų ir draugų, ar jiems taip yra buvę, ir mano el. pašto dėžutę užplūdo įvairiausios istorijos.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.

Susiję straipsniai