Tinkama apibrėžti kapitalistinės laimės algoritmą, geriausia, pavyzdžiais. Kinijos Šandongo provincijoje interneto tinklaraštininkė slapyvardžiu Luoxiaomaomaozi lapkričio 24-ąją tiesioginiame eteryje interneto priede „Douyin“ (kaip ir „TikTok“ priklauso kinų technologiniam gigantui „ByteDance“ su milijardu vartotojų visame pasaulyje) ėmė gerti nežinomą skystį iš butelio ir kalbėti apie savižudybę. Pasak vietos žiniasklaidos, kol gėrė, žiūrovai-vartotojai skatino baigti, ką pradėjo.
Transliacijai pasibaigus mergina nugabenta į ligoninę, kur baigė žemiškąją kelionę. Po to, kai kūnas kremuotas, pelenus pavogė krematoriumo darbuotojas, tikėdamasis parduoti velionės šeimai už maždaug 11 tūkstančių dolerių.
Šeima savo ruožtu siekė surengti „vaiduoklių vestuves“ – kai kuriose kinų provincijose tebepraktikuojamą ritualą, pašauktą padėti sukurti šeimą jau pomirtiniame gyvenime.
Moralas dvigubas – šlovė (dėl kainos nepasidrovėsime) tiesioginiame eteryje ir gėris būti „prakaltai“ po mirties, kai tarpininkas irgi patirs satisfakciją, už kiniškais gyvenimo kokybės standartais visai padorius 11 tūkstančių.