„Ar klientas visada yra teisus? Kalbėsime apie tai, kas svarbiausia: kaip suprasti, ko nori klientas, ir kaip jam tai duoti?“ , – mokymus pristato K. Kuznecova.

Kaip teigia specialistė, visi, kas dirba su žmonėmis, pardavimuose, su darbuotojais, klientais ar pacientais susiduria su komunikacijos dalimi – prieštaravimu. „Prieštaravimas yra kai klientas/pacientas nesutinka su mūsų mintimi, nesutinka su mūsų siūlymu ir tada mes turime nedidelę įtampą bendravime. Juolab, kad mes gyvename pasaulyje, kuriame yra begalinė gausa pasirinkimų: mūsų klientai, pacientai, kolegos turi savo nuomonę, nes yra daug informacijos internete, ne visi ateina protingi, pasiruošę. Ir čia mes kartais turime nedideles įtampas“, – sako K. Kuznecova ir priduria, kad per šiuos mokymus bus pasidalinama įrankiais, kurie padės tokiose situacijose meistriškai tvarkytis.

Kai susiduria su prieštaravimu, mes dažnai įsitempiame, sako K. Kuznecova. „Čia kviesiu stabtelėti, nes pirmas niuansas, kuris labai svarbus valdant prieštaravimą, reikia suprasti, kad mums prieštarauja“, – pasakoja specialistė.