COVID-19 pandemija ženkliai pakeitė vartotojų kasdienybę ir elgseną: suletėjęs gyvenimo tempas, padidėjęs savarankiškumas, budrumas, sąmoningesnis vartojimas, kaip niekada išryškėjusi skaitmeninė priklausomybė. Kokius naujus pirkimo ir vartojimo būdus paskatins ši pandemija ir kokios galimybės atsiveria vartotojų prekių ir paslaugų verslui? Apie visa tai pasakoja „Deloitte“ (Belgija), vartotojų produktų ir mažm. prekybos sektoriaus vadovė Agnė Vezbergienė.
COVID-19 pandemija suveikė kaip akseleratorius: pasikeitė vartotojų elgsena – kas laukia toliau
(1)www.DELFI.lt
„Visi mes pastebime ir savo vartojime, ir savo versle, kad vartotojai kardinaliai pasikeitė. Pasikeitė, ką mes perkame, kaip mes perkame, kiek mes perkame ir kur mes perkame. Tačiau giliau pasižiūrėjus, drįstu teigti, kad nėra nė vieno atsiradusio fundamentaliai naujo vartotojo elgsenos pokyčio. Ką padarė COVID-19? Jis suveikė kaip akseleratorius ir pagreitino vystymąsi tų pokyčių, kurių užuomazgas mes matėme anksčiau“, – teigia „Deloitte“ (Belgija), vartotojų produktų ir mažm. prekybos sektoriaus vadovė Agnė Vezbergienė.