Matydami klimato krizės padarius, ne vienas susimąsto, o koks yra konkrečiai mano vaidmuo? Kokią žalą darau? Visgi pavienių individų veiksmai neprilygsta įmonėms. „Tvarumo kurso“ konferencijos metu „Planet Positive“ CO2 pėdsako valdymo agentūros įkūrėja Miglė Makuškaitė-Survilė paaiškina, kad yra „carbon neutral“ įmonė ir labai detaliai nurodo, kokius 4 žingsnius turi atlikti įmonės, kad galėtų įgauti šį statusą.
Kaip teigia pranešėja, šio pranešimo metu įmonių vadovai galės geriau susipažinti su pačiu procesu, o esami ir būsimi tvarumo ekspertai galės detaliai suprasti visas šio proceso dalis, kaip tai atlikti ir įmonei tapti „carbon neutral“.
Tačiau pradėkime nuo to, kas nėra „carbon neutral“. Anot pranešėjos, yra susiformavęs mitas, kad tapti „carbon neutral“ yra labai paprasta ir tai yra tarsi tvarumo piliulė, kuri išsprendžia visas bėdas. „Norėčiau pabrėžti, kad tai yra labai svarbi tvarumo strategijos dalis, bet šis procesas neišsprendžia visų tvarumo problemų. Tai verta laikyti kaip viena iš strategijos dalių“, – pabrėžia M. Makuškaitė-Survilė.