O R. Gaudiešienė dirbo su tikrai daug įmonių – specialistė turi jau net 25 metų profesinę patirtį. Konferencijoje „Tvarumo kursas“ ji sakė pranešimą apie įmonių reputaciją tvarumo kontekste: kas tai yra, kaip ji matuojama ir kodėl reikia atsižvelgti ne tik į tai, ką įmonė daro, bet ir kaip ją mato žmonės.
2022.10.25 17:06
25 m. patirtį turinti Gaudiešienė paaiškino, kuo skiriasi įvaizdis, reputacija ir tvarumas: įmonės daro šias mirtinas nuodėmes
www.DELFI.lt
„Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė Rūta Gaudiešienė savo pranešimo metu konferencijoje „Tvarumo kursas“ pasakoja, kad nesvarbu dėl kokios strategijos formavimo ją samdo įmonės, specialistė visad susiduria su 3 tipinėmis problemomis. Ji jas pavadino mirtinomis nuodėmėmis.