Skaitytoja klausia: „Įsigijau prekę elektroninėje parduotuvėje, peržiūrėjusi daugybę teigiamų atsiliepimų apie ją. Nors atsiliepimuose apie prekę buvo nurodyta, kad ji tikrai kokybiška, įsigytos prekės kokybė mane labai nuvylė. Įtariu, kad atsiliepimai apie prekę neatitinka tikrovės arba juos pateikė asmenys, kurie iš tiesų šios prekės neįsigijo. Būtų įdomu sužinoti, kokie teisiniai reikalavimai taikomi prekybininkams, elektroninėse parduotuvėse skelbiantiems atsiliepimus apie prekes? Ar prekybininkai turėtų užtikrinti, kad atsiliepimai būtų pateikti asmenų, kurie iš tiesų įsigijo atitinkamas prekes?“

Atsako LJAA narė, advokato padėjėja Jonė Sabaitienė:

„Išaugus elektroninės prekybos svarbai ir mastui, vis dažniau prekybininkai skelbia atsiliepimus apie prekes, kurie, akivaizdu, gali turėti didelę įtaką pirkėjui priimant sprendimą dėl prekės įsigijimo. Tokie atsiliepimai...

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją