Teisininkas atsako: ar galima naudotis klientų kontaktais, surinktais pas buvusį darbdavį?

...

Henrikas Stelmokaitis
Henrikas Stelmokaitis
Šaltinis: Shutterstock / Kornelijos Krasilnikovaitės nuotr.
2021 m. spalio 18 d. 07:01 Henrikas Stelmokaitis

Esant aštriai konkurencijai rinkoje, nieko keista, kad labiausiai vertinami ir ieškomi tokie nauji darbuotojai, kurie ne tik gerai išmano savo darbą, bet ir su savimi gali atsivesti nuolatinių klientų ratą. Tačiau ar darbuotojas, pereidamas dirbti į konkuruojančią įmonę, turi teisę su savimi pasiimti ir klientų kontaktus? Savo įžvalgomis šia tema pasidalijo Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos (LJAA) narys Henrikas Stelmokaitis.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(13 žmonių įvertino)
3.1538

Susiję straipsniai