Kas yra bendro tarp startuolių ir vaikų auginimo? Rinkodaros ekspertas Gediminas Galkauskas atsakytų, kad daug. Ypač – šiuolaikiniame technologijų pasaulyje. Šis vyras turi patirties abiejose srityse – augina trimetę dukrą ir yra startuolio „Atlas VPN“ rinkodaros vadovas, tad turi ką palyginti. Tad kokių sąsajų jis atranda ir kaip tai pagrindžia? Galiausiai, kaip tokias žinias ar įgūdžius pritaikyti praktikoje, kad ateičiai paruoštume ir savo vaikus, ir savo verslus?
Apie visa tai rinkodaros ekspertas kalbėjo birželio pradžioje vykusioje technologijų ir inovacijų konferencijoje LOGIN, kur savo pranešimą pradėjo nuo klausimo, kas vienija nuomonės formuotojų rinkodaros vadybininką, didžiųjų duomenų analitiką, socialinių tinklų vadybininką, debesijos architektą ir mobiliųjų aplikacijų kūrėją. „Kai dabartiniai dvyliktokai pradėjo dar tik eiti į mokyklas, visos šios specialybės neegzistavo arba jos buvo tik embriono stadijoje. Dabar jos yra tarp geidžiamiausių ir geriausiai mokamų“, – atsakymą pasufleravo G. Galkauskas ir tokiu būdu įvedė į temos problematiką.
Jis pateikė ir kitą pavyzdį – Pasaulio ekonomikos forumas (PEF) prognozuoja, jog du trečdaliai dabartinių pirmokų ateityje dirbs darbus, kurie dar neegzistuoja. „Kai technologijos ir pasaulis keičiasi taip greitai, kaip pasiruošti tokiai neaiškiai ateičiai?“ – iškėlė klausimą rinkodaros ekspertas.
G. Galkauskas teigė esantis trejų metų Ignės tėtis ir yra pastebėjęs, kad nuo tų metų, kai ji gimė, pasaulis pradėjo kalbėti apie tokius dalykus kaip metavisata, sintetiniai duomenys dirbtiniam intelektui, NFT etc. „Tai nutiko per trejus metus. Kaip pasaulis atrodys po penkiolikos metų, mes niekas negalime įsivaizduoti. Tad ko turi išmokti vaikas, kad jis galėtų komfortiškai naviguoti pasaulyje? Aš dirbu startuolyje, ir tas pats klausimas mane kasdien kankina ir darbe: kaip rinka, kaip pasaulis atrodys po metų, trejų, penkerių? Kaip man asmeniškai tam pasiruošti?“