Daug druskos, mažai vitaminų: kaip ruošti atsargas žiemai ir nepakenkti savo sveikatai

...

Daug druskos, mažai vitaminų: kaip ruošti atsargas žiemai ir nepakenkti savo sveikatai
Šaltinis: Shutterstock nuotr.
2022 m. rugpjūčio 17 d. 06:15 Olga Stopinskaja. delfi.lv

Kas galėtų atsisakyti traškaus marinuoto agurkėlio, švelnaus nedaug sūdyto grybuko ar šaukštelio aromatingos braškių uogienės? Tikriausiai nedaugelis. Tačiau, pasirodo, skanūs namuose konservuoti produktai ne visada yra naudingi sveikatai. Marinuoti agurkai turi pernelyg daug druskos, daržovių salotos – per daug acto, uogienės ir kompotai – per daug cukraus. Nejaugi turime atsisakyti namuose konservuotų atsargų?

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.

Susiję straipsniai