Internetinėje pažinčių svetainėje sutikta žavi Vilnietė pavergė mano širdį. Ir štai po septynerių metų mečiau viską, ką buvau susikūręs, ir grįžau į gimtinę. Tuo metu negalėjau net susapnuoti kaip viskas baigsis.

Užsiregistruoti pažinčių svetainėje pasiūlė draugai. Kadangi tuo metu merginos paieškos ėjosi ne itin gerai, nutariau išmėginti ir šį variantą. Dažniausiai rašydavau toms merginoms, kurios gyveno Londone, tačiau kartais parašydavau ir gyvenančioms Lietuvoje. Taip vieną kartą į mano žinutę atsakė Vaida – 22 metų amžiaus studentė iš Vilniaus. Simpatiška mergina, graži figūra, pamaniau, kad reikia pabendrauti, galbūt pavyks susitikti per atostogas. Susirašinėjome labai daug ir po truputį mūsų draugystė tapo rimtesnė, nei planavau. Tiesa, ji visada pabrėždavo, kad niekur ir niekada iš Lietuvos nevažiuos.

Po mėnesio grįžau savaitgaliui vien tam, kad susitiktume. Taip susitikome dar keturis kartus per pusę metų. Kiekvienas iš tų susitikimų buvo pasakiškas. Pasivaikščiojimai po Vilniaus senamiestį, vakarienės restoranuose ir jos šilta lova jaukiame bute Antakalnyje. Atėjus vasarai susitarėme dvi savaites kartu atostogauti prie jūros. Būtent per tas atostogas supratau, kad ji man skirta. Daug kalbėjome, diskutavome ir nutarėme, kad man reikia grįžti gyventi į Lietuvą. Praėjus mėnesiui grįžau.

Parsivežiau šiek tiek pinigų, kurių buvau susitaupęs, taip galėjau išsinuomoti butą. Apsigyvenome kartu. Susiradau apsaugininko darbą, kadangi jau turėjau nemažai patirties. Žinoma, su tokia alga galėjau sau leisti mažiau, nei gaudamas anglišką atlyginimą, tačiau, kaip sakoma, žmogus ne vien duona gyvas. Turėjau merginą, su kuria buvau laimingas. Mūsų santykiai buvo puikūs.

Supažindinau ją su savo tėvais, ji pristatė savuosius. Atėjus rudeniui ji metė darbą parfumerijos parduotuvėje ir įsidarbino pagal nesenai įgytą specialybę vienoje logistikos kompanijoje. Tada viskas pradėjo keistis. Santykiuose atsirado nesutarimų, ji dažnai buvo nepatenkinta. Jaučiau, kad tai dėl pinigų. Dabar ji uždirbdavo kone dukart daugiau už mane. Nežinojau ką daryti, bandžiau ieškoti geriau apmokamo darbo, tačiau visos pastangos buvo bergždžios. Tuo tarpu ji pradėjo dažniau vaikščioti į darbo vakarėlius, dažniau susitikinėti su draugėmis savaitgalio vakarais. Vieną savaitgalio rytą jai prausiantis duše supypsėjo jos telefonas. Niekada anksčiau nesu tikrinęs jos telefono, tačiau šįkart vedamas nerimo instinktyviai paėmiau ir pažiūrėjau. O ten žinutė: „Vakar vakaras buvo nuostabus“.

Numeris buvo neįvestas į telefoną. Surinkau tą numerį savajame telefone ir paskambinau, atsiliepė vyriškis. Tą akimirką žemė išslydo iš po kojų. Negalėjau patikėti tuo, kas vyksta. Kai ji išėjo iš dušo, pasakiau, kad krautųsi daiktus ir nešdintųsi. Mane galutinai sugniuždė jos reakcija – ji net nebandė teisintis, nebuvo prislėgta. Tiesiog susikrovė daiktus ir išėjo.

Po to buvusios dienos ir savaitės buvo tamsiausios mano gyvenime. Nuolat galvojau, kaip ji galėjo taip su manimi pasielgti, juk aš dėl jos mečiau viską, dėl ko taip sunkiai dirbau. Atrodė, kad padariau didžiausią klaidą gyvenime. Tačiau paaiškėjo, kad taip nebuvo. Vieną dieną sulaukiau skambučio iš įmonės, kuriai anksčiau, dar draugaudamas su Vaida siunčiau savo gyvenimo aprašymą. Buvau pakviestas į pokalbį ir gavau darbą. Būtent tame darbe ir sutikau dabartinę savo merginą, su kuria jau esame susižadėję. Ji yra mano sielos antra pusė, mano gyvenimo partnerė, mano mylimoji.

Vienu metu tikrai atrodė, kad grįžimas į Lietuvą buvo didelė klaida, juk buvau apgautas ir išduotas. Tačiau dabar suprantu, kad visa tai turėjo įvykti vien tam, kad sutikčiau tą, kuri man iš tikrųjų skirta.

Tikriausiai kiekvieno gyvenime būna akimirkų, kai nuoširdžiai kurti ir puoselėti santykiai, staiga sugriūva – paaiškėja, kad kitas žmogus turi visai kitą pusę, kurios pro rožinius akinius buvo nematyti... Deja, ne visuomet pavyksta su ja susitaikyti.

Prašome Jūsų – pasidalykite, kaip jūs atsigavote po sugriuvusių santykių ir iš naujo pamilote? Kaip išgydėte sudaužytą širdį? Parašyk ir pelnyk vieną iš DELFI Piliečio gimtadienio prizų – „iPad mini“ planšetę, skrydį oro balionu arba apsilankymą su nakvyne Pakruojo dvare!

Siųsk savo mintis naudodamasis pilku mygtuku čia arba el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Konkursas“ ir lauk rugsėjo 1 d.!