Tačiau SĮ „Susisiekimo paslaugos“ kažkodėl nusprendė, kad tarpušventyje (gruodžio 27, 28 ir 31 dienomis) tikrai niekas nedirbs ir viešasis transportas nereikalingas, todėl turi važiuoti šeštadienio grafiku. Kokia „nuostabi dovana“ dirbantiems, ypač anksti pradedantiems arba vėlai baigiantiems darbą. Įdomu, ar visi darbdaviai ramiai priims vėlavimą į darbą dėl susisiekimo priemonių nebuvimo?

Dar labiau man „patiko“, kaip šita informacija yra pateikiama. Įstaiga savo internetiniame puslapyje gruodžio 19 dieną paskelbė įrašą „Per šventes į sostinės centrą – dažnesnis, talpesnis ir naktinis viešasis transportas“ (http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1230) ir tik 6 pastraipoje matome džiugią naujieną „Nuolat stebint viešojo transporto keleivių srautų tendencijas ir atsižvelgiant į tai, jog šventiniu laikotarpiu kasmet fiksuojami maždaug 30 proc. mažesni srautai nei įprastai, gruodžio 27, 28 ir 31 dienomis visų maršrutų autobusai ir troleibusai kursuos pagal šeštadienio tvarkaraščius. Įprastai važiuos tik 13 maršruto troleibusai, kurie kursuos pagal darbo dienų tvarkaraštį.“

Smalsu ar žmogus, kurio galvoje gimė šios dovanos idėja į darbą važiuoja viešuoju transportu? Tikriausiai ne, manau jis tom dienom pasiėmęs atostogų. O kad mums, dirbantiems vilniečiams, ne būtų liūdną paliko „dovaną“. Ačiū jums labai!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja Susisiekimo paslaugų Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Nuolat stebint viešojo transporto keleivių srautų tendencijas ir atsižvelgiant į tai, jog šventiniu laikotarpiu kasmet fiksuojami maždaug 30 proc. mažesni srautai nei įprastai, gruodžio 27, 28 ir 31 dienomis visų maršrutų autobusai ir troleibusai kursuos pagal šeštadienio tvarkaraščius. Norime pažymėti, kad šioms dienoms parinkti šeštadienio, o ne sekmadienio ir šventinių dienų tvarkaraščiai, kurie lyginant su darbo dienomis, skiriasi mažiau, ypač – kalbant apie rytinius išvažiavimus ir darbo pradžios laiką. Apie šiuos pokyčius keleiviams pranešame iš anksto – savo tinklalapyje, žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose, stotelių švieslentėse, viešojo transporto ekranuose.

Nuolat analizuojame keleivių srautus ir tvarkaraščius keičiame atsižvelgdami į bendras tendencijas, jog keleiviai nenukentėtų, o taip pat būtų parenkamas optimalus ir efektyviausias viešojo transporto srautas. Pavyzdžiui, naktį iš 25 į 26 d. dėl prognozuojamo augančio keleivių srauto kursuos naktiniai autobusai, nors įprastai iš antradienio į trečiadienį naktiniai autobusai nevažiuoja. Taip pat Naujųjų metų naktį, kurios metu į centro prieigas labai skatiname vykti būtent viešuoju transportu, o vėliau namo patogiai grįžti naktiniais autobusais, kursuos talpesnis ir dažnesnis viešasis transportas. Šie sprendimai priimti analizuojant keleivių srautus.