Prieš kelerius metus pradėjau draugauti su viena moterimi. Aplinkybės taip susiklostė, kad mes neturėjome vietos susitikimams, todėl tekdavo važiuoti į viešbutį arba į gamtą pakviepuoti grynu oru.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Važiuodavome į vieną miškelį prie ežero. Bet ten buvo labai populiari tokių pasimatymų vieta ir ne visada būdavo laisvų vietų. O dar buvo vienas tipelis, mes jį vadinome maniaku, kuris nuolati šmirinėdavo apie tokias mašinas, tai būdavo labai nejauku. Nežinau, ar jis gyveno tame miškelyje ar kaip, bet kada benuvažiuodavome, gan dažnai už krūmų pasirodydavo jo nuostabus veidelis. Todėl mes nusprendėme susirasti kitą ramią vietą.

Nauja vieta buvo labai rami ir jauki, jokių grybautojų, žvejų ar juo labiau maniakų.

Taigi. Vieną tamsų rudens vakarą mes nuvažiavome į savo vietą įkvėpti gryno oro. Keltis ant galinės mašinos sėdynės neskubėjome, sėdėjome priekyje, užkandžiavome, kalbėjomės, juokavome, kai staiga priekyje užsidegė ryški prožektoriaus šviesa. Mes ne juokais išsigandome – negi vėl maniakas? Aš užvedžiau mašiną įjungiau šviesas. Vaizdelis buvo nuostabus, prie mūsų mašinos artinosi du vyrai su automatais. Priėję jie pasibeldė į langą. Aš atidariau ir jie mandagiai prisistatė, kad yra Lietuvos kariuomenės kariai, kad čia vyksta apmokymai ir mes savo vizitu išgąsdinome jų žvalgus sėdinčius krūmuose, paprašė, jog susirastume kitą vietą.

Kitos vietos tą vakarą mes nebeieškojome... Atvažiuodami mes matėme už miesto stovinčią karinę techniką, kareivius, bet net nepagalvojome, kad mūsų vietoje gali sėdėti žvalgai...

Dabar mes gyvename kartu, į miška važiuojame tik pasigrožėti žydinčiomis žibutėmis, grybauti, riešutauti. Su šypsena prisimename šį nuotyki, pagalvojame, kaip būtų susiklostę įvykiai, jei būtume nuskubėję ant galinės sėdynės...

O gal dar kada nors nuvažiuoti į savo vietą, prisiminti senus laikus...

Ką manai apie seksą viešoje vietoje? Pasidalink savo istorija ir įdomiausios istorijos autoriui padovanosime 100 eurų vertės „Home Style“ dovanų korteles. Rašyk el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Nuotykis“ arba spausk apačioje.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Emigranto atostogos Lietuvoje: turėjo būti pati nuobodžiausia savaitė, bet išskrendant spaudė širdį (75)

Ne dėl neblaivių lietuvių krečiamų cirkų oro uostose ir lėktuvuose, bet skrydis namo į...

Įspūdžiai po atostogų Lenkijoje: Lietuvai yra ko pasimokyti iš kaimynų, ten net girtuokliai padorūs (90)

Kelionė į Gdanską iš Klaipėdos, deja, tik aplinkui. Mus ji vedė pro Vilnių. Norėjosi...

Naktį namo važiavusi mergina patyrė siaubą: jis mane persekiojo lyg pamišęs (73)

DELFI skaitytoja pasidalijo labai ją išgąsdinusiu įvykiu, kai vidurį nakties automobiliu...

Idėja Lietuvai – visus veltėdžius siųsti į kariuomenę (31)

Kai išgirdau, kad grąžinami šauktiniai, pasipiktinau, ir piktinausi ilgai. Atrodė nesąmonė –...

Nelaimės Marijampolėje sukrėsta mergina: nesmerkime kaltojo (317)

Tikriausiai visi girdėjome dabar taip aptarinėjamą įvykį, nutikusį Marijampolėje . Aš...

Po šiųmetinio poilsiautojų antplūdžio Palangoje daromos išvados: būdavo dienų, kai tėvų neberasdavo apie pusšimtis vaikų (5)

Palangos gelbėtojai šią vasarą ne tik sergėjo poilsiaujančiuosius pajūryje, bet ir dažnai...

„Aprangos“ vadovas: turime sakyti atvirai, kad kainos nebus žemesnės (313)

„Nustokime gąsdinti žmones, kad pas mus aukščiausios kainos Europoje. Taip tikrai nėra, bet jos...

Maksimo Galkino dėmesį Grybauskaitei rekomenduoja praleisti pro ausis (380)

Palangos koncertų salėje pasirodymą surengęs Maksimas Galkinas pokštavo apie Rusiją,...

„Bloomberg“ apie Merkel ir Putino susitikimą: prognozuojamas tikras uraganas (1)

Tarptautinių santykių srityje prognozuojamas tikras uraganas: dėl JAV prezidento Donaldo Trumpo...

Po skandalo bažnyčioje prabilo Vėlyvis: kito mūsų performanso vieta kaip ir aiški (655)

Penktadienį naujienų portalo DELFI redakcija sulaukė režisieriaus Emilio Vėlyvio komentaro...

Papasakojo, kokios kritinės klaidos vairavimo egzamine pakiša koją – jas daro ir patyrę vairuotojai (71)

Dažnas būsimas vairuotojas, keliaudamas laikyti praktinio egzamino į „Regitrą“, viliasi, kad...

Leščiauskaitė ir Užkalnis atsidėkojo pakeitusiems jų gyvenimą (49)

Prieš kurį laiką mįslingai užsiminę apie šeimos pagausėjimą, o po to pranešę, kad naujas...

Kėdainietis šimtukininkas studijuos Kembridže (16)

Buvę rajono abiturientai, išleistuves atšventę liepą, jau gyvena neramiomis studijų pradžios...

Vainauskui parūpo naujasis „Ryto“ pavadinimas (38)

Iš pradžių savininkus, o paskui ir pavadinimą pakeitęs Vilniaus „Ryto“ klubas gali įsivelti...

Per pasaulį praūžus priekabiavimo skandalų bangai Lietuvai yra dėl ko gėdytis (37)

Kultūrinis seksizmas – tai it dramblys kambaryje: akivaizdus, bet niekieno lyg nepastebimas,...