Kodėl? Kaip minėjau anksčiau, pradedu savo verslą ir investavau ne tiek pinigų, kiek laiko. Bet panašu, kad pradedu gailėtis, nes šiuo sprendimu mažiausiai 5 metams prisirišau prie Lietuvos. Dar po metų turėsiu apsispręsti, ar plėsti verslą, ar sulaukti akimirkos, užsidaryt ir išvažiuoti.

Visų pirma, mokesčiai. Pradedant veiklą, jau reikia mokėti mokesčius, nors pirmų pajamų dar neturiu. Antra, valstybės pagalba jaunam verslui tėra saldus melas, kiekvieną mėnesį išgirsti vis naujus sugriežtinimus, apribojimus, naujas taisykles... Jokio konkretumo ir jausmas, kad tik spaudžia, spaudžia ir spaudžia. Trečia, valstybės valdžia kalba ir žada viena, o veiksmai visai priešingi. Ir niekas už tai neatsako, tiksliau, atsako paprasti žmonės...

Taip pat, būdamas viduriniojo sluoksnio atstovas, jaučiu didelę diskriminaciją. O tiksliau, susisluoksniavimą. Tiek dėl PVM lengvatų šildymui, tiek dėl pinigų kaupimo, tiek dėl akcizų alkoholiniams gėrimas, tiek dėl elementarių kelių eismo taisyklių.

Jaučiu, kad jeigu valdantieji kuo nors nesinaudoja, vadinasi, to nereikia ir paprastiems piliečiams. Ar daug valdininkų gyvena butuose ir ar daug kam iš jų rūpi šildymo sąnaudos? Jeigu jiems keli papildomi eurai ne problema, vadinasi ir kitiems ne problema? Daug valdininkų kaupia pensiją fonduose? Jeigu jie nekaupia ir nesinaudoja GPM lengvata, tai ir kitiems nereikia jos?

O alkoholis? Valdininkai, vargu, ar vartoja vidutinės klasės alkoholinius gėrimus. Didžioji dalis vartos brangiau kainuojančius gėrimus, kurių kaina ir taip ne visiems eiliniams piliečiams įkandama. Tai kelių eurų antkainis jiems bus nesvarbu.

O kelių eismo taisyklės? Kodėl priešinami vairuotojai? Jeigu motociklininkas viršija greitį daugiau nei 30 km/val, jam reikia atimti teises, o automobilio vairuotojui atimti tik nuo 50 km/val greičio viršijimą? Tiesa, kiek ten valdininkų vairuoja motociklus? Retas, vadinasi ir kitiems nereikia. Pagrindimas toks, kad vairuoti motociklus pavojingiau nei automobilius. Bet ar jie paskaičiavo, kiek žmonių nužudo motociklai, o kiek – automobiliai? Argi motociklai suvažinėja ant šaligatvių šeimas? Ar motociklai nuneša stoteles su jose esančiais žmonėmis? Ar valdininkai supranta, kad jei motociklas važiuoja šalia automobilio gretimoje juostoje, tai automobilis greičiausiai partrenks motociklą? Todėl jis turi aplenkti automobilį dėl savo paties saugumo.

Motociklai „nardo“ tarp automobilių tik dėl to, kad būtų matomi ir dėl nepagarbaus automobilių vairuotojų elgesio nebūtų nublokšti. Geriau tuos pinigus, kurie gali būtų išimti iš kelių priežiūros fondo, palikti jame ir prižiūrėti kelius, sutvarkyti apšvietimą, pėsčiųjų perėjas perdaryti į pėsčiųjų tiltus arba į požemines perėjas, ir užsiimti prevencija bei švietimu, o ne baudimu nelogišku. Nes vienu metu gal įvykti lūžis. Jeigu bauda mažai kuo skirsis tarp važiavimo su teisėmis ir važiavimo be teisiu, kaip galvojate, ar ką vairuotojas pasirinks?

Toks jausmas, kad Lietuvoje daugiau nei 2 mln. žmonių yra ne žmonės, kad jiems nieko nereikia, nes jie vidurinioji klasė, jie kaip avių banda: kuo mažiau vietos pasireikšti, tuo geriau.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalyti mintimis? Rašykite mums el.p. pilieciai@delfi.lt!