Pasiskaitęs atsiliepimus ir išsirinkęs gydytoją sėkmingai užsiregistravau pas specialistą priėmimui, elektroniniu paštu gavau patvirtinimą, kad registracija sėkminga. Vizito teko palaukti pagal Lietuvos greičius visai nedaug – vos mėnesį. Tačiau...

Gruodžio 28 dieną vos išsiprašęs pas darbdavį, kad išleistų porai valandų iš darbo (atostogų nebuvo galimybės pasiimti, nes metų gale pats darbymetis) ramus ir užtikrintas, kad pagaliau mano problema bus išspręsta, atvažiavau į gydymo įstaigą. Man net pavyko rasti, kur palikti automobilį, o tai didelė sėkmė, nes parkavimo vietų ten trūksta, bet čia smulkmena...

Atėjus į registratūrą ir luktelėjus buvau pakviestas prie registratūros langelio.... Čia ir prasidėjo absurdo teatras... Registratorė pareiškė, kad nesu užsiregistravęs pas jokį gydytoją jų ligoninėje. Nustebintas atsakiau, kad tai neįmanoma, nes gavau iš jų patvirtinimą elektroniniu paštu, kad mano registracija sėkminga. Tačiau darbuotoja jau nemandagiai atrėžė, kad manęs sistemoje nėra ir pas šią gydytoją yra užsiregistravę vos keli pacientai, tarp kurių manęs nėra.

Pabandžiau darbuotojai parodyti gautą registracijos patvirtinimo laišką, tačiau ji grubiai pasakė, kad nėra mano pavardės sistemoje ir turiu eiti sau, nes konsultacijos negausiu. Mano kantrybė tada irgi pradėjo blėsti ir pasidomėjau, kur galėčiau rasti skyriaus vedėją, į ką man su šypsena veide buvo pasakyta – kad vedėjas atostogauja, jo niekas nevaduoja, o gydytoja bet kuriuo atveju manęs nepriimtų, nes susirgo...

Nieko nepešęs mandagiai atsisveikinau ir išvažiavau atgal į darbą... Važiuodamas vis bandžiau atsakyti sau į klausimą – nejaugi už tokią sveikatos priežiūrą mokame mokesčius?