Dar neatskridus lėktuvui, žmonės suleidžiami į atkarpą tarp durų ir registravimo staliuko arba pro taip vadinamus vartus (kur jau paskutinį kartą patikrina ir nuplėšia pusę bilieto, jei spausdintas, kai perki internetu).

Lėktuvas dar net nebūna atskridęs. Ir žmonės su mažamečiais vaikais, kūdikiais yra priversti stovėti ten iki 35 min ant tų laiptų. Negali nueiti nei į tualetą, nes bijai, kad vietą užims. Visi sustingsta ir laukia.

Ne gana to, kai perki bilietą, už papildomus pinigus gali įsigyti pirmumo teisę. Bet kai visa eilė jau sueina į tą atkarpą ir sustoja ant laiptų, visus netelpančius salėje, suleidžia pro automatinius laiptus, beveik į patį priekį eilės. Taigi, papildomai išleisti pinigai ir paslauga nebetenka reikšmės, nes kai pagaliau durys atsidaro, visi skuba prie lėktuvo. Ir čia jau galioja taisyklė: kas pirmesnis, tas geresnis. Ten jau niekas nežiūri, ar turi pirmenybę, ar ne. Tik iš bendro žmogiškumo užleidžiami tėveliai su vaikais ir kūdikiais.

Tokia tvarka yra labai varginanti ir neteisinga. Tėveliai ir silpnesni fiziškai žmonės turi sėdėti ant kėdučių salėje, o ne stovėti ir šalti ant laiptų, laukdami malonės.

Kituose oro uostuose ši atkarpa (tarp staliuko ir durų) niekada nenaudojama kaip tarpinė ilgalaikė stotelė. Visi laikomi salėje. Kur gali, jei reikia, eiti į tualetą ar nusipirkti vandens, ar šiaip ko. Ir tą patį daro „Ryanair“, ir kitos skrydžių įmonės ar patys oro uostai.

Taigi manau, kad tai būtent mūsų oro uosto išsidirbinėjimas ar ypatingas žmonių aptarnavimo pasirinkimo būdas. Maždaug, kuo greičiau ir nekliudykite kitiems. Jau nekalbu apie eilinius žmones. Bet žiūrint į jaunas šeimas su klykiančiais kūdikiais, tikrai pikta. O juk sumokame tokius didelius oro uosto mokesčius, o, atsiprašant, net atsisėsti ir sauskelnių vaikui lengvai pakeisti negali.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!