Į pirkinių krepšelį įsimetęs lašišinių žuvų raudonųjų ikrų, kurių kaina salėje nurodyta 7,49 Eur, skaitytojas nemaloniai nustebo čekyje išvydęs aukštesnę kainą. Ikrai ne taip ir kukliai pabrango – už delikatesą teko pakloti 8,99 Eur.

„Motulė „Maxima“ dar kartą apgavo“, – situaciją reziumavo kaunietis, pridūręs, kad padengti kainos skirtumą, kas tokiu kliento suklaidinimo atveju atrodytų normalu, Savanorių prospekte esančios „Hyper Maximos“ administracija atsisakė.

Anot skaitytojo, darbuotojai paaiškino, kad ikrams pabrangus salėje tiesiog nespėta pakeisti maisto produkto kainos. Galiausiai, vyras nemėgino prekės ir grąžinti, mat ikrų jam reikėjo labiau, tad šventiniai sumuštiniai liko netikėtai pabrangę.

Papildyta kovo 12 d., 11.40 val.

Pasak „Maximos“ atstovo ryšiams su visuomene Pauliaus Stonio, įvykus žmogiškajai klaidai, buvo laiku nepakeistos prekės kainos etiketės. „Tačiau norime patikinti, jog vos klientas kreipėsi į parduotuvės darbuotojus dėl prekės kainos neatitikimo, jam nedelsiant sugrąžinome permokėtą pinigų sumą. Apgailestaujame, kad šį neatitikimą pirmasis pastebėjo mūsų klientas, o ne mūsų darbuotojai bei dar kartą labai atsiprašome“, – „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare sakė jis.

P. Stonio priminė, kad susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, klientai prašomi skambinti nemokama informacine linija 8 800 200 50, rašyti el. paštu klientai@maxima.lt ar tiesiog kreiptis į parduotuvių darbuotojus.

Daugiau skaitykite ČIA.