Užsiregistravau, įsidėjau prekę į prekių krepšelį ir užsisakiau. Gavus išankstinę sąskaitą el.paštu iškart apmokėjau. Ir, atrodytų, turėjau laukti, kada kurjeris paskambins ir dovana bus namuose.

Tačiau čia juk Lietuva, taip paprastai niekas nevyksta. Vakare iš internetinės parduotuvės paskambina moteris ir pradeda aiškinti, kad dovanos nebus, nes paprasčiausiai jie tokios prekės neturi. Paklausus, kodėl tada išsiuntė išankstinę sąskaita, nesugebėjo paaiškinti, o tik kalbėjo kažką apie tai, kad jiems per sunku tvarkyti internetinę svetainę.  

Pradėjo aiškinti, kad pagalvė mums ir taip netiktų, siūlė visai kitas prekes, o galų gale - jei netinka niekas, tada užsisakykite kitur. Tačiau jau visa diena sugaišta...

Kažkaip keista su mūsų el. parduotuvėmis, visada atsiranda milijonai problemų įvykdyti užsakymą: tai sandėlyje nėra, tai kurjeriai veža, kada jiems patogiau o ne tada, kada užsisakei. Apie vėlavimus nėra ką išvis kalbėti...

Po kelių pokalbių sugrąžino pinigus, tačiau likau su 1,4 Lt nuostoliu, kurį nuskaičiavo bankas už pavedimą internetu. Taigi, be dovanos, su sugadinta nuotaika ir vietoje saldaus miego - tuštesne banko sąskaita.

Tikrai negaila to lito, tik negaliu pakęsti, kai tave mulkina, meluoja ir tik verkia, kad vartotojų teisės gina pirkėjus, o jų pelnas mažas. Iš kur bus didelis, jei negerbia kliento?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI apie tai, ar el. parduotuvės privalo grąžinti tokias papildomas išlaidas kaip pinigai už banke padarytą pavedimą, pasiteiravo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos specialistų. Pasirodo, vartotojas galėtų prašyti grąžinti visas išlaidas.

„Civilinio kodekso 6.209 str. nustato, kad kai pardavėjas nepristato prekės, vartotojas turi kreiptis raštu į pardavėją su reikalavimu per tam tikrą terminą pristatyti prekę, o jeigu prekė nebus pristatyta, pagal minėto straipsnio 2 dalį vartotojas gali nutraukti sutartį ir pareikalauti atlyginti nuostolius. Taigi, vartotojas galėtų reikalauti atlyginti visus pagrįstus nuostolius dėl prekės nepristatymo, tai yra ir nuostolius susidariusius dėl pinigų pervedimo už nepristatytą prekę“, - sakė VVTAT viešųjų ryšių atstovas Vitas Ūsas.