Išgirdus žodžius „Valentino diena“ mane nupurto šiurpas... Sėdėjome su draugu kavinėje. Viskas atrodė fantastiška. Draugas. Atmosfera. Maistas. Ant stalo degusios žvakės savo žybsinčiomis švieselėmis užpildė visą salę, paskleisdamos po ją jaukumą. Didžiulė vaza raudonų rožių kūrė dar gražesnę nuotaiką.
© Shutterstock nuotr.

Su draugu smagiai plepėjome, juokėmės, valgėme, gėrėme šampaną. Staiga jis priklaupė ant vieno kelio ir... „O dieve – jis man peršasi!” Užsižiūrėjusi į žvakių šviesoje žybsintį žiedą iš džiaugsmo pašokau nuo kėdės. Deja, tai nebuvo taip romantiška, kaip kad būna filmuose... Pašokusi, mano ir kitų siaubui, užkliudžiau stalą. Puoliau gaudyti virstančios žvakidės tuo pačiu su alkūne stumtelėdama vazą...

Vaza, pasiekusi žemę, garsiai pabiro į šipulius, o joje buvęs vanduo užtiško ant prie gretimo stalelio sėdėjusios merginos suknelės. Negana to, nespėjau pagauti ir žvakidės. Draugas tuo metu jau buvo pašokęs nuo žemės ir bandė taip pat pagauti žvakidę, deja. Parkritusios žvakės liežuviai ėmė laižyti gražiąją restorano staltiesę. Draugas čiupo savo švarką nuo kėdės atlošo ir mikliai spėjo užgesinti dar pilnai nespėjusį įsiplieksti gaisrą. Tuo metu prie mūsų spėjo pribėgti ir padavėjas... Nepamenu, kada paskutinį kartą girdėjau ką nors taip keikiantis...

Susimokėjome už sugadintą restorano turtą ir liūdni nukiūtinome naktinėmis miesto gatvėmis. Gyvenome netoli, tad nusprendėme pasivaikščioti ir pravėdinti galvas. Draugas nešėsi ant rankos apsvilusį savo švarką. Aš ėjau liūdna su nelaimingąja rožių puokšte... Lyg to būtų maža, einant gatve užkliuvau už aptrupėjusios šaligatvio plytelės ir skaudžiai nikstelėjau koją. Visą kelią iki namų teko dar ir paršlubčioti įsikibus draugui į parankę...

Grįžus namo, kojos skausmas tik stiprėjo, ji nemenkai patino. Nuvykome su draugu į medicinos punktą – smarkiai patempti kojos raiščiai ir įtvaras porai savaičių... Štai tokie nekokie atsiminimai iš Valentino dienos.

Tekstas skirtas konkursui „Mūsų meilės šventė virto košmaru“. Esate patyrę panašių emocijų? Galite pasidalyti patirtimi ir klaidomis, kurių nedaryti norint, kad šventė pavyktų puikiai? Rašykite el.p. pilieciai@delfi.lt!

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Šimtmečio išvakarėse nepamirškite „antrosios Lietuvos“ – jos problemos niekur nedingsta (19)

Lietuvos šimtmetį vasario 16-ąją minės milijonas širdžių, kurios plaka ne Lietuvoje, tačiau...

Vienuoliktokė pratrūko: kaip gali poros valandų testas įvertinti dvylika metų kauptas žinias? (90)

Pirmiausia, esu skaičiusi daugybę straipsnių apie mokyklos sistemą. Tačiau daugelis jų...

Šimtmetis be kreidučių: paskelbė 10 punktų į kuriuos turi atsakyti kiekvienas lietuvis (90)

Kas per daug, tas nesveika, byloja liaudies išmintis. Kai kas nepasitiki ir juokiasi iš senųjų...

Trispalvės kėlimo nurodymai gąsdina: tai pilietiškumo ribojimas (25)

100 metų Lietuvos valstybei ir tie nesibaigiantys skatinimai išradingai švęsti, bei kelti...

Šimtadienio šėlionės baigėsi susirinkimu aktų salėje: išvadino ne viso proto, žemo lygio žmonėmis (116)

Po penktadienį vykusio šimtadienio, pirmadienį atėję į mokyklą mes, abiturientai, likome...

NT rinkoje – stulbinantys pokyčiai: daug kam nebereikia paskolų būstui įsigyti (72)

Naujo buto paieškoms pasirengę lietuviai dažniausiai dairosi mažesnių būstų – vieno arba...

Užkalnis verkė iš laimės, prisiminęs Angliją (134)

Niekam ne paslaptis, kad didelę savo gyvenimo dalį ir aš buvau emigrantas. Kas, kad ne...

Savaitės pradžioje – stingdantis šaltis temperatūra kris iki –16 laipsnių (25)

Žiema dar neskubės trauktis iš Lietuvos – švelnius žiemiškus orus kitos savaitės viduryje...

Ramų pasienio miestelį sukrėtė keisti įvykiai: net Šaltojo karo metais nebuvo nieko panašaus (188)

Frode Bergas eidavo savanoriauti į paramos valgyklą Rusijoje, padėjo organizuoti kasmetinį...

Emigruoja ne tik dėl pinigų: mestelėjo idėją politikams (139)

Pasirinkimui emigruoti didesnės įtakos turi ne ekonominė situacija, o tai, kaip žmogus jaučiasi...

Rastas nuo uolos Kirgizijoje nukritusio lietuvio kūnas (21)

Rastas Kirgizijoje nuo uolos nukritusio lietuvio Sauliaus Saikausko kūnas, sekmadienį pranešė...

Mokslininkai atsakė, kodėl pavalgius pietus norime nusnūsti (2)

Dienos metu būna momentų, kai mums pradeda trūkti energijos, ypač tuomet, kai praleidžiame...

Irane nukrito keleivinis lėktuvas: žuvo visi juo skridę atnaujinta 11:18 val. (108)

Lėktuvas, kuris skrido iš Irano sostinės Teherano į Jasudžo miestą šalies pietvakariuose,...

Svajonę išpildęs Drukarovas: aš už Lietuvą – noriu, kad mama ir visi lietuviai matytų rezultatą (8)

Jauniausias Lietuvos olimpinės delegacijos narys 18-metis Andrejus Drukarovas paskutinis iš mūsų...

Gyvai / „Betsafe – Futsal A lyga“: Kauno „Inkaras“ – Kauno „Vytis“

Kauno miesto derbis, kuris nepalieka abejingų... Nugalėtojų titulą ginantis „Vytis“ ir...